۳ شهریور ۱۳۹۷، ۲۲:۰۹

در چهارمحال و بختیاری؛

زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی برای سرمایه گذاری فراهم شده است

زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی برای سرمایه گذاری فراهم شده است

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری برای سرمایه گذاری فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی شامگاه شنبه در مراسم افتتاح جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری برای سرمایه گذاری فراهم شده است، اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری دارای ۴۲۳ هکتار اراضی برای سرمایه گذاری است.

وی عنوان کرد: ۱۱۱ واحد تولیدی، ۴۴ واحد سلولوزی و ۴۴ واحد صنایع تبدیلی در منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری راه اندازی می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری بستری برای سرمایه گذاری است، بیان کرد: از همه سرمایه گذارانی که تمایل به ایجاد اشتغال و رونق تولید دارند به این استان بیایند و در این منطقه سرمایه گذاری کنند.

وی اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان پر ظرفیت در بخش های مختلف کشاورزی، گردشگری و صنعت است.

افق توسعه استان چهارمحال و بختیاری در بخش کشاورزی و گردشگری است

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: افق توسعه استان به ترتیب در بخش های کشاورزی، گردشگری و صنعت است.

وی تاکید کرد:  ۱۰ الی ۱۳ درصد آب کشور در چهارمحال و بختیاری تولید می شود و این استان دارای منابع گسترده آب است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۲۱ درصد بادام کشور توسط چهارمحال و بختیاری تولید می شود، بیان کرد: سالانه ۲۴ هزار تن بادام در این استان تولید می شود که ۱۵ هزار تن آن از نوع بادام مامایی است.

وی با بیان اینکه۱۰ درصد شیر خشک نوزادان کشور در این استان تولید می شود، بیان کرد: سالانه بیش از سه میلیون قوطی شیر خشک توسط کارخانه تولید شیر خشک چهارمحال و بختیاری تولید می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: پنج درصد قارچ خوراکی کشور و ۱۳ درصد ماهی سردآبی کشور توسط چهارمحال و بختیاری تولید می شود.

کد خبر 4384484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha