۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۵۹

فرماندار دماوند خبر داد؛

افتتاح ۸۰پروژه با ۱۱۷ میلیارد تومان اعتبار طی هفته دولت در دماوند

افتتاح ۸۰پروژه با ۱۱۷ میلیارد تومان اعتبار طی هفته دولت در دماوند

دماوند- فرماندار دماوند از افتتاح ۸۰ پروژه عمرانی این شهرستان با ۱۱۷ میلیارد تومان اعتبار طی هفته دولت خبر داد.

مجید صفری در گفتگو با خبرنگارمهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و شهدای انقلاب اسلامی از افتتاح ۸۰ پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی همزمان با هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۱۱۷ میلیارد تومان در شهرستان دماوند خبر داد و اظهار داشت: بر اساس سر شماری سال ۹۵ در شهرستان دماوند، ۳ درصد در رشد خانوار و چهار و نیم درصد در خصوص جمعیت افزایش وجود دارد که این نشان از مهاجر پذیر بودن شهرستان دارد و مهاجر پذیری باعث شد تا ساخت و ساز در شهرستان به یک فاجعه تبدیل شود.

 صفری در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون از لحاظ مصرف آب دچار بحران شده ایم و چاه های آب با افت شدید آب مواجه شده و به سطح آهکی رسیده اند افزود: از لحاظ مشکلات مربوط به آب و برق، کمترین قطعی آب و برق را شاهد بودیم که در این خصوص، مسئولان مصرف آب و برق را کنترل و مدیریت کردند.

وی با بیان اینکه هفته دولت زمان بسیار خوبی برای نشان دادن توانمندی ها و تلاش های صادقانه خدمتگزاران نظام به است است گفت: در این ایام پروژه های متععدی را برای دماوند به افتتاح می رسانیم وامیدواریم در این زمینه مردم رضایت داشته باشند.

فرماندار دماوند بیان داشت: از جمله اقدامات فرهنگی در هفته دولت دیدار با خانواده های معظم و معزز شهدا بود که در روز اول هفته دولت انجام شد و از دیگر اقدامات و پروژه های عمرانی شهرستان افتتاح کارخانه تولیدی و احداث تصفیه خانه ناحیه صنعتی در ناحیه صنعتی آئینه ورزان، افتتاح اقامتگام بوم گردی، افتتاح پروژه گردشگری، افتتاح جایگاه « سی. ان. جی»  در شلمبه، افتتاح پروژه های شهرداری دماوند، افتتاح فاز ۱ بیمارستان فاطمه زهرا(س) دماوند، افتتاح ساختمان شماره ۲ فرمانداری و افتتاح واحد پرورش بلدرچین را در روزهای مختلف هفته دولت خواهیم داشت.

صفری به پروژه های خدمانی و کلنگ زنی های این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: گاز رسانی به روستای سرخده و مغانک، کلنگ زنی پل روگذر کابلی نمیر، زیرسازی جدولگذاری و سامان دهی سایت مسکن مهر مهرآباد حدفاصل جاده گاز تا مسجد امام علی(ع)، تکمیل مخزن ۵ هزار متر مکعبی مسکن مهر آباد، آغاز عملیات اجرایی فاز نهایی سردخانه به همراه نیروگاه تولید برق ۵ مگاواتی، احداث پارکینگ ویژه امداد و نجات چناران، احداث سوله امدادی هلال احمر بخش رودهن، تامین برق مسکن مهر گیلاوند(شامل تعاونی فرهنگیان و مسیح دانشوری،، سامانه پایش تصویری و نظارت عمومی شهر آبسرد، جدولگذاری معابر سطح شهر کیلان نیز از دیگر اقدامات و تلاش های مجموعه مدیریتی شهرستان دماوند است که تقدیم مردم اینمنطقه خواهد شد.

کد خبر 4384983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha