۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۰۸

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

جذب سرمایه گذار زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است

جذب سرمایه گذار زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است

شهرکرد- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جذب سرمایه گذار زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نظری پیش از ظهر شنبه در مراسم افتتاح طرح های عمرانی شهرستان بن با اشاره به اینکه هشت پروژه در شهرستان بن با اعتبار ۱۲۵ میلیارد تکمیل شده است، بیان کرد: این طرح ها شامل طرح هادی روستای لارک، سد خاکی بارده، پروژه آبیاری تحت فشار، اصلاح خیابان های روستای شیخ شبان، مسکن مددجویی و ... است.

وی بیان کرد: در هفته دولت امسال در چهارمحال و بختیاری بیش از ۲۴۰ پروژه افتتاح می شود.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۲۰۸ میلیارد تومان تکمیل شده اند.

۲۰۸ میلیارد تومان پروژه در چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود

وی با اشاره به اینکه ارتقای بخش های کشاورزی، گردشگری و صنعت از مهمترین اولویت های مسئولان استان است، بیان کرد: توسعه زیر ساخت ها در چهارمحال و بختیاری ضروری است.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه فراهم آورن بستر مناسب برای سرمایه گذاری در این استان از مهمترین اهداف مسئولان استان است.

وی تاکید کرد: شهرستان بن یکی از شهرستان های پر ظرفیت استان است که ضرورت دارد ظرفیت های این شهرستان معرفی شوند.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اقدامات بسیاری خوبی در بخش گردشگری در این شهرستان در حال رقم خوردن است که زمینه ساز توسعه این شهرستان می شود.

کد خبر 4385189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha