۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۲۴

فرمانده انتظامی کرمانشاه:

امنیت کامل بر مناطق زلزله‌زده کرمانشاه برقرار است

امنیت کامل بر مناطق زلزله‌زده کرمانشاه برقرار است

کرمانشاه_ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از حاکم بودن امنیت کامل بر مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار منوچهر امان اللهی اظهار داشت: زمین لرزه ای که با قدرت ۵.۹ ریشتر ساعت ۲:۴۳ دقیقه بامداد امروز (۴ شهریور) مناطقی از استان را لرزاند باعث رعب و وحشت مردم شد به گونه ای که بسیاری از افراد از خانه های خود خارج و به فضای باز پناه آوردند.

وی افزود: به دنبال وقوع این زمین لرزه شدید، ماموران پلیس در شهرهایی نظیر کرمانشاه، ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب، قصرشیرین، جوانرود، اسلام آباد غرب به حالت آماده باش درآمدند و در نقاط زلزله زده حضور یافتند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه حضور پلیس در میان مردم با هدف ایجاد آرامش در میان آن ها و همچنین حفظ امنیت آن ها صورت گرفت،تصریح کرد: در بعضی مناطق زلزله زده نظیر ثلاث باباجانی، جوانرود و سرپل ذهاب که زمین لرزه شدت بیشتری داشته ماموران پلیس هنوز در مناطق شهری و روستایی حضور دارند.

وی همچنین از آمادگی پلیس برای در اختیار قرار دادن درمانگاه های نیروی انتظامی به افراد آسیب دیده خبر داد و گفت: تاکنون نیازی به این مسئله نبوده است و خوشبختانه اکثر مصدومان به صورت سرپایی تحت درمان و مداوا قرار گرفته اند.

سردار امان اللهی در پایان گفت: پلیس همواره در کنار مردم حضور دارد و با همه توان از امنیت، مال و جان آن ها دفاع می کند.
 

کد خبر 4385233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha