۴ بهمن ۱۳۸۵، ۱۸:۱۹

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفتگو با مهر:

برای شکست استقلال به میدان می رویم/ بدشانسی عامل ناکامی ما در نیم فصل نخست بود

اسماعیل فرهادی گفت: گرچه بازی برابر تیمی مدعی چون استقلال به هیچ وجه آسان نیست اما در مصاف با این تیم تنها به کسب پیروزی می اندیشیم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن با بیان این مطلب به خبرنگار مهرگفت: درنیم فصل دوم بازیها به مراتب سخت تر از نیم فصل نخست است و تیمها برای کسب امتیاز بیشتر تلاش می کند. با این وجود رسیدن به پیروزی به مراتب سخت تر می شود خصوصا اگر حریف تیمی مدعی همانند استقلال باشد که برای رسیدن به قهرمانی تلاش می کند.

وی ادامه داد: با این وجود تنها به کسب پیروزی در مصاف با استقلال می اندیشیم تا شروعی خوب در نیم فصل دوم داشته باشیم. متاسفانه در دیدار رفت با وجود ارائه بازی قابل قبول نتیجه را واگذار کردیم  اما در بازی برگشت فرصت داریم با بازی بهتراین ناکامی را جبران کنیم.

فرهادی افزود: با بهبود آسیب دیدگی ام آماده بازگشت به میدان هستم و در صورت صلاح دید آقای کربکندی می توانم مقابل استقلال بازی کنم.

وی یاد آور شد: در بازی برابر پرسپولیس با بدشانسی در اوایل بازی مصدوم شدم و نتوانستم به تیمم کمک کنم. امیدوارم در بازی مقابل استقلال جز نفرات اصلی باشم تا بتوانم جبران مافات کرده و در موفقیت ذوب آهن نقشی داشته باشم.

مهاجم ذوب آهن تاکید کرد:  ذوب آهن همیشه یکی از مدعیان قهرمانی بوده است اما در فصل جاری شرایط تا اندازه ای متفاوت شده است. در این راه عواملی دست به دست هم دادند تا تیم شرایطی متفاوت را تجربه کند که مهمترین آن بدشانسی مهاجمان است. در بازیهای نیم فصل نخست بارها صاحب شانس و موقعیت گل شدیم اما متاسفانه ضرباتمان به جای ورود به دروازه حریفان به تیر دروازه برخورد کرد.

وی تصریح کرد: جای نگرانی نیست. اختلاف امتیاز اندکی با تیم سوم جدول داریم و می توانیم با کسب امتیازات لازم در بازیهای ابتدایی نیم فصل دوم به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شویم.

کد خبر 438690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha