۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۴۸

امام جمعه موقت بجنورد:

نظام ولایت‌فقیه دموکراسی واقعی و آزادی حقیقی را به همراه دارد

نظام ولایت‌فقیه دموکراسی واقعی و آزادی حقیقی را به همراه دارد

بجنورد- امام جمعه موقت بجنورد گفت: نظام ولایت‌فقیه برای مردم دموکراسی واقعی و آزادی حقیقی را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی موسوی جاجرمی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بجنورد که در محل مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به موج اسلام گرایی در جهان، اظهار کرد: نظام ولایت فقیه در مدت ۴۰ سال نشان داده که همیشه از مظلومان جهان حمایت کرده و با قدرت در مقابل مستکبران ایستاده است.

موسوی جاجرمی با بیان اینکه غدیر خم درس بزرگ ولایت فقیه را به مسلمانان داده است، افزود: این عید بزرگ مسئله ولایت که هدایت بشریت را به همراه داشت به مسلمانان داده است.

وی ولایت فقیه را جز بدیهیات عقلی و دینی اعلام کرد و گفت: به عنوان مسلمان باید به ولایت فقیه و جانشین امام زمان(عج) اعتقاد قلبی پیدا کرد.

امام جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: متاسفانه شیطان بر قلب برخی افراد نفوذ کرده و صریحا اعلام می کنند دلیلی برای صحبت از انقلاب و ولایت فقیه وجود ندارد و تنها ولایت امام زمان (عج) را قبول دارند.

موسوی جاجرمی بیان کرد: همچنین در زمان حیات امام خمینی(ره) بسیاری از افراد نسبت به تفکرات و سخنان ایشان بد گویی می کردند اما ریشه شوم آنان آشکار شد.

وی ادامه داد: امروز فضای مجازی ابزاری برای دشمنان نظام شده تا به وسیله آن علیه اسلام، امام و مقام معظم رهبری توطئه کنند.

امام جمعه موقت بجنورد اظهار کرد: باوجود این همه توطئه، تهدید و تخریب علیه اسلام، آیا بازهم دلیلی برای تبعیت از ولایت فقیه وجود ندارد؟

موسوی جاجرمی مشکلات امروز بشریت را ناشی از حکومت قدرت طلب و استکبار برجهان دانست و گفت: این حکومت، بشریت را به انحراف بدره است.

وی افزود: آمریکا با دروغ و فریب خود را ضد تروریست معرفی می کند درحالی که خود تروریست را پرورش و تامین می کند.

امام جمعه موقت بجنورد در ادامه بیان کرد: وهابیت با پیروی از ابن تیمیه عاملی برای ضربه زدن به اسلام و رشد دشمنان اسلام تلاش داشتند.

موسوی جاجرمی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایرات تحت امر ولایت فقیه است، گفت: با کمک ایران و جبهه مقاومت ریشه داعش و ترورسیت در منطقه کنده شده است.

وی همچنین درباره برخی جریان ها در داخل کشور، اظهار کرد: کاش تمام دولت ها از فرمایشات مقام معظم رهبری پیروی می کردند، دلیلی ندارد از فردی که هشت سال رئیس جمهور بوده و دور از هوای نفس و قدرت طلبی و با خیرخواهی، آگاهی برای موفقیت و پیروزی کشور تلاش دارد، پیروی نکرد و گاهی در مقابلش ایستاد.

امام جمعه موقت بجنورد همچنین با توصیه به دولت‌ها مبنی بر اطاعت از سخنان مقام معظم رهبری، بیان کرد: آزمون و خطا برای کشور کافی است، از این پس با اطلاعت از فرمایشات رهبری در جهت رفع مشکلات کشور تلاش کنیم تا نظامی موفق را به جهانیان ارائه دهیم.

موسوی جاجرمی افزود: مقام معظم رهبری با سخنان حکیمانه خود و با حمایت از دولت آرامش را به جامعه تزریق کردند.

کد خبر 4390076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha