۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۴۹

با حضور وزیر علوم؛

سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک های علم و فناوری برگزار می شود

سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک های علم و فناوری برگزار می شود

سی و پنجمین کنفرانس جهانی، پارک های علم و فناوری و مناطق نوآوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک های علم و فناوری و مناطق نوآوری برای نخستین بار به میزبانی ایران و با حضور منصور غلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، روسا و نمایندگان پارک های علم و فناوری از ۵۰ کشور جهان از روز دوشنبه (فردا) در اصفهان آغاز به کار می کند.

این کنفرانس جهانی به مدت چهار روز و با هدف ایجاد زمینه تبادل نظر میان پارک‌های علم و فناوری و برگزاری مذاکرات دو جانبه بین مدیران پارک‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

در این کنفرانس ۵۰۰ شرکت کننده از ۵۰ کشور جهان حضور دارند. کنفرانس از نظر انتقال تجربیات جهانی و ارتباط با شبکه علم و فناوری دنیا بسیار اهمیت دارد.

محور اصلی کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری که از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ شهریور سال ۹۷ در مهمانسرای عباسی شهر اصفهان برگزارمی شود، پرورش و ترویج اکوسیستم‌های نوآوری است.

دبیرخانه این کنفرانس ۱۵۸ مقاله از ۳۰ کشور جهان دریافت کرده که ۵۳ مقاله کامل پذیرفته شده و ۲۷ مقاله به صورت شفاهی ارائه می‌شود.

کد خبر 4391895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha