۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۲۳:۳۱

قائم‌مقام سازمان صداوسیما مطرح کرد؛

ناگفته‌های فراوان قیام عاشورا بیان شود/ نهضت کربلا بی‌کران است

ناگفته‌های فراوان قیام عاشورا بیان شود/ نهضت کربلا بی‌کران است

خرم‌آباد- قائم‌مقام سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه قیام عاشورا ناگفته‌های فراوانی دارد که باید بیان شود، گفت: نهضت کربلا بی‌کران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه شانزدهمین اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی با بیان اینکه مداحان به عنوان پرچم داران، طلیعه داران و سنگربانان امام حسین(ع) در دوام و استمرار حرکت عاشورا موثر هستند، اظهار داشت: قیام و نهضت عاشورا بی کران بوده و فرهنگ عاشورا یک فرهنگ غنی است.

وی با تاکید بر اینکه نهضت و قیام عاشورا ناگفته های فراوانی دارد که باید گفته شود تا انسان ها پند بگیرند چرا که «کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا» است، گفت: امام حسین سرود انسانیت است.

قائم مقام سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به کشتار مردم مظلوم کشورهای یمن، بحرین، عراق و ... به دست استکبار جهانی و دشمنان اسلام افزود: امام حسین(ع) می فرماید اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید.

حجت الاسلام موسوی مقدم با تاکید بر اینکه باید دین واقعی اسلام را پذیرفت چرا که سعادت دنیا و آخرت در گرو آن است، گفت: عزت و شرف در گرو احترام به دین اسلام است.

وی با بیان اینکه امروز کشور ما به انواع گرفتاری ها مبتلا است، افزود: اگر به دژ محکم عاشورا پناه ببریم از این خطرات عبور خواهیم کرد.

کد خبر 4396158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha