۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۱۵

مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد؛

اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی تا ۸ امشب/ ۶۰ هزار نفر قبول شدند

اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی تا ۸ امشب/ ۶۰ هزار نفر قبول شدند

مشاور عالی سازمان سنجش از انتشار نتایج پذیرش دوره های کاردانی به کارشناسی شامل رشته های تحصیلی با آزمون و رشته های تحصیلی با سوابق تحصیلی تا ساعت ۸ امشب خبر داد.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فهرست اسامی ۶۰ هزار و ۳۵۰ نفر پذیرفته شدگان نهایی رشته های مختلف تحصیلی متمرکز دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته شامل رشته های تحصیلی با آزمون و رشته های تحصیلی با سوابق تحصیلی به همراه فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های نیمه متمرکز فوریت های پزشکی تا ساعت ۸ امشب ۱۷ شهریور منتشر می شود.

وی افزود: معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های نیمه متمرکز فوریت های پزشکی ضرورت دارد مطابق بند ب اطلاعیه ای که همزمان با انتشار اسامی منتشر می شود، برای انجام مصاحبه اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: پذیرفته شدگان باید برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در اطلاعیه) ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه ها و موسسات محل قبولی خود مراجعه کنند.

وی افزود: در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در سایت دانشگاه، پذیرفته‌شدگان لازم است با توجه‌ به‌ نشانی و آدرس مؤسسات نسبت‌ به‌ شناسایی‌ مؤسسه محل‌ قبولی‌ خود اقدام و در یکی از روزهای سه‌شنبه ۲۰ شهریور و یا چهارشنبه ۲۱ شهریور با در دست ‌داشتن ‌مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام‌ به‌ موسسه محل‌ قبولی‌ خود مراجعه‌ کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: کارنامه علمی حاوی رتبه داوطلبان در هر یک از کدرشته‌های انتخابی در بین متقاضیان این کدرشته‌ها در سهمیه مربوط، با توجه به نمره‌کل و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته‌شده در هر یک از کدرشته‌های انتخابی و سایر اطلاعات مربوط همزمان با اعلام نتایج در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر می شود.

کد خبر 4397320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha