۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۳۹

در جمع خبرنگاران مطرح شد:

تولید کالاهای اساسی با مشکلی مواجه نیست

تولید کالاهای اساسی با مشکلی مواجه نیست

کرج - مدیرعامل سازمان اتکا با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ایجاد یک جو روانی هستند تا موجبات نگرانی مردم را فراهم کنند، گفت: خوشبختانه تولید کالاهای اساسی با مشکلی مواجه نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی کربلایی ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم یادواره ۱۳۸ شهید سازمان اتکا، در پاسخ به این پرسش که برخی نگرانی‌ها در خصوص تأمین کالاهای اساسی وجود دارد، این سازمان چه تمهیداتی در پیش‌گرفته است، گفت: متولیان امر در این خصوص تمهیدات لازم را اندیشیده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به تبلیغات زرد رسانه‌های خارجی در خصوص وضعیت اقتصاد کشور، گفت: در خصوص تأمین کالاهای اساسی با مشکلی مواجه نیستیم، این تبلیغات نباید باعث هجوم برای خرید شود.

مدیرعامل سازمان اتکا با تأکید بر اینکه این سازمان در خصوص تأمین، تولید و توزیع کالاهای اساسی فعالیت دارد، گفت: تولید توسعه پیداکرده است و در فروشگاه‌ها به‌اندازه کافی کالاهای اساسی موجود بوده و مردم با مشکلی مواجه نیستند.

کربلایی با تأکید دوباره از اینکه در خصوص تأمین کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ ما در جنگ تبلیغاتی و جنگ اقتصادی به سر می‌بریم، دشمنان به دنبال ایجاد یک جو روانی در جامعه هستند تا موجبات نگرانی مردم فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه میزان خرید مردم طی روزهای اخیر بیشتر شده است، گفت: درزمینهٔ تأمین کالاهای اساسی با کمبودی مواجه نیستیم.

مدیرعامل سازمان اتکا در پاسخ به این پرسش که با افزایش ارز برای تأمین مواد اولیه با مشکلی مواجه نشده‌اید، گفت: مشکلات مختصری ایجادشده است، ولی در کل با مشکل حادی مواجه نیستیم.

کربلایی بابیان اینکه ما در سازمان اتکا موظف هستیم فروش را به‌صورت اعتباری به کارکنان نیروی مسلح ارائه کنیم، گفت: تخفیف‌های خوبی نیز ارائه می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که‌موج گرانی بر آمار فروش فروشگاه‌های اتکا تأثیری داشته است، گفت: تلاش کرده‌ایم که از اثرات منفی جلوگیری کنیم، اما طی چند ماه گذشته فروش بیشتر شده است.

کد خبر 4401494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha