۲۲ شهریور ۱۳۹۷، ۹:۲۵

حاجی بابایی:

اقتصاد حاکم لیبرالی قرآن و ارزش‌ها را هدف قرار داده است

اقتصاد حاکم لیبرالی قرآن و ارزش‌ها را هدف قرار داده است

همدان - نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد حاکم لیبرالی قرآن و ارزش‌ها را هدف قرار داده و سعی در کم رنگ کردن آن دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی صبح پنج شنبه در دیدار اعضای اتحادیه موسسات قرآنی استان همدان گفت: پیچیدگی هایی در جامعه وجود دارد که به نظر می‌رسد گاهی اوقات خود ما علت توقف فعالیت های قرآنی می شویم.

وی بابیان اینکه در موسسات قرآنی باید کمک کنیم تا افراد قرآنی مسئولیت بر عهده بگیرند، گفت: باید رئیس جمهور، نماینده  و استاندار قرآنی داشته باشیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ نظام اوجب واجبات است و ما پذیرفتیم که نظامی باید داشته باشیم که زمینه اجرای دستورات قرآنی باشد ولی مشکل آنجاست که از قرآن برای حفظ حاکمیت استفاده نمی کنیم.

وی در تبیین این موضوع بابیان اینکه از خود بپرسیم یک موسسه قرآن چه جایگاهی در حفظ نظام دارند، گفت: در زمان وزارت ۵ هزار معلم قرآن استخدام و ۱۰ هزار مدرسه قرآنی ایجاد کردیم چراکه هدف ما انس با قرآن بود.

حاجی بابایی بااشاره به اینکه متوجه نیستیم که کنار سد نشسته ایم و با کاسه آب برمی داریم، گفت: در جامعه مشکل داریم و ارتباطات حمایتگر نمی بینیم حال آن که دوری از جامعه و موسسات قرآنی راهکار نیست.

وی افزود: متوجه نیستیم اگر زیرساخت سیاسی کشور قرآنی نباشد زمینه فعالیت قرآنی وجود نخواهد داشت.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از این نقطه آسیب می بینیم، گفت: این همه جوان پاک و مهذب داریم و اگر آنها را ببینیم و بکار گیریم عمده مشکلات ما حل خواهد شد.

وی بیان داشت: باید برنامه های قرآنی را در جامعه بارانی کنیم و با چند مسجد پیمان نامه داشته باشیم که هنگام نماز در مسجد به اندازه ۲ دقیقه قرائت قرآن با صوت و لحن زیبا داشته باشند.

حاجی بابایی بابیان اینکه برنامه ریزی کرده بودیم با ایجاد شبکه داخلی در شبکه  مدارس در ساعات صبحگاهی همزمان در کل کشور به مدت کوتاهی قرائت قرآن به صورت منسجم پخش شود، گفت: برنامه ما این بود که به ازای هر ۲۸۰۰ نفر یک معلم قرآنی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ما هر زمان متضرر شدیم از فاصله با قرآن بوده است، گفت: در حال حاضر حتی اقتصاد لیبرالی که باعث این همه مشکلات شده نتیجه فاصله با قرآن و اقتصاد قرآنی است.

وی افزود: موسسات قرآنی طی چند سال زیاد و ارزشها تقویت و جوانان شهادت طلب زیاد شده اند، اما اقتصاد حاکم لیبرالی قرآن و ارزشها را هدف قرار داده اند و سعی در کم رنگ کردن آنها دارند.

حاجی بابایی گفت: کسی با قرآن نمی نشیند مگر این که به او افزوده شود بنابر این باید تلاش کنیم مدارس قرآنی احیا شوند.

وی تاکید کرد: آدرس غلطی که وزیر سابق آموزش و پرورش برای نیروهای مازاد آموزش و پرورش داد بحران کنونی نیروی انسانی را ایجاد کرد.

وی گفت: حذف گسترده معاونت های مدارس آسیب زاست زیرا معاونین مدارس نقش تربیتی دارند و در حفظ و حراست از دانش آموزان تلاش می کنند.

کد خبر 4402042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha