۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۰۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

مراسم عزاداری ماه محرم باید منبر محور باشد

مراسم عزاداری ماه محرم باید منبر محور باشد

زنجان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه باید در مساجد و هیئت‌های مذهبی محور منبر و روحانی باشند، افزود: باید در حسینیه ها و مساجد حتما از منبر استفاده شود.

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه باید در مساجد و هیئت‌های مذهبی منبر و روحانی محور باشند، افزود:باید در حسینیه‌ها و مساجد از منبر استفاده شود.

وی اظهار کرد: زنجان پایتخت شور و شعور حسینی و حماسه‌ساز است و حرکت‌ها و تلاش‌های مداحان و هیئت‌های مذهبی باید طوری باشد که حضور مردم در مراسم عزاداری امام حسین پررنگ باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: هیئت‌های مذهبی باید مدیریت‌شده برنامه‌ها را در ایام دهه اول محرم در دستور کاری خود قرار دهند.

صفی یاری یاد آور شد: مسئله نظم و انسجام در برنامه‌های هیئتی بسیار مهم است و هیئت‌ها و محافل دینی باید جلوه انسجام و نظم باشند و مردم باید درس ولایتمداری و انسانیت را از هیئت‌ها ببینند. 

وی گفت: بهترین زمان‌ها برای عزاداری‌ها مدنظر قرار گیرد تا بازخورد خوبی داشته و باعث ناراحتی مردم نشود و این خود مهم‌ترین شاخصه یک هیئتی خوب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد: هیئت‌های مذهبی بهترین ابزار و مساجد بهترین مکان برای اعتلای فرهنگ عاشورایی و دینی هستند و باید هیئت‌های مذهبی از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

صفی یاری افزود: در استان باید تمام هیئت های مذهبی و مساجد به بحث منبر محوری توجه کنند.

کد خبر 4403042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha