۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۶:۰۰

معاون اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

۴۰۰ سازمان مردم نهاد در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند

۴۰۰ سازمان مردم نهاد در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند

شهرکرد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۰۰ سازمان مردم نهاد در چهارمحال و بختیاری در بخش های مختلف فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر مردانی ظهر یکشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به اینکه ۴۰۰ سازمان مردم نهاد در چهارمحال و بختیاری در بخش های مختلف فعالیت می کند، اظهار داشت: بهره گیری از سازمان های مردم نهاد زمینه ساز حل مشکلات جوانان است.

وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی باید از توان سازمان های مردم نهاد بهره گیری کنند و از ایده های این سازمان ها استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: باید به جوانان اعتماد کرد و از ایده ها و توان آنها در مسیر توسعه استان بهره گیری کرد.

جوانان از گرفتن تسهیلات هراس دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: جوانان از گرفتن تسهیلات اشتغالزا هراس دارند چرا که به آینده امید ندارند.

وی بیان کرد: جوانان باید ایده های خود را با گرفتن تسهیلات کم بهره عملی کنند و گام بلندی در مسیر توسعه استان بردارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری دارای نرخ بیکاری بالایی است و باید تلاش شود اشتغال برای جوانان ایجاد شود.

وی گفت: پرداخت تسهیلات موجب رونق تولید و اشتغال می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان زمینه ساز حل دیگر مشکلات در بخش جوانان می شود.

کد خبر 4404733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha