۲۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۷:۲۱

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمدعنوان کرد:

آلودگی محیط زیست قلعه رئیسی باریختن فاضلاب به رودخانه این شهر

آلودگی محیط زیست قلعه رئیسی باریختن فاضلاب به رودخانه این شهر

دهدشت - مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فاضلاب شهر قلعه رئیسی به رودخانه این شهر سرازیر شده و بهداشت محیط را به مخاطره انداخته است.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید محمدی‌تبار ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید میدانی از طرحها و پروژه های شهرستان کهگیلویه و چرام در جمع خبرنگاران افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان و آبفای شهری باید به این موضوع ورود جدی کنند.

وی با اشاره به لزوم توسعه نیرو در  بخشداریهای دیشموک، چاروسا و بوستان تصریح کرد: این بخشداریها تنها با داشتن دو کارمند و یک بخشدار انجام وظیفه می‌کنند و این امر ضرورت ورود حوزه اداری و مالی استانداری به این موضوع و  رفع مشکلات را یادآور می شود.

محمدی تبار همچنین در بازدید از نقاط بحران زا در حوزه راهسازی در  این شهرستانها اظهار داشت: همه تلاش ما بر این است که اعتبارات بحران برای زخمهای جامعه هزینه شود و ریز اعتبارات حوزه مدیریت بحران از صفر تا صد کنترل و نظارت شود.

وی با بیان اینکه ما به شدت از انحراف و استهلاک این اعتبارات جلو گیری می کنیم، گفت: این بازدیدها به طور مستمر و به تاکید استاندار و معاون عمرانی استانداری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4406878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha