۸ بهمن ۱۳۸۵، ۱۹:۴۵

فرمانده سپاه منطقه زنجان :

رسیدن به جامعه توسعه یافته در گرو تحقق اهداف امر به معروف و نهی از منکر است

فرمانده سپاه منطقه زنجان با عنوان این مطلب که رسیدن به جامعه متعالی و توسعه یافته در گرو تحقق اهداف امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است گفت: فرهنگ فریضه‌ امر به ‌معروف و نهی‌ از منکر باید بیش‌ از پیش در جامعه اشاعه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، سرهنگ سید مهدی موسوی امروزدرگفتگوباخبرنگاران باتاکید براینکه توجه به فریضه امر به معروف ونهی از منکر موجب تعالی وپیشرفت روزافزون جامعه درزمینه های مختلف خواهد شد افزود: توجه به این مسئله وتحقیق وپژوهش در زوایای مختلف فریضه انسان ساز امربه معروف ونهی ازمنکرمی تواند گامی اساسی درراه زودن جامعه ازناهنجاریها باشد.

وی با عنوان این مطلب که امسال شعار هفته امر به معروف ونهی ازمنکر تحت عنوان ( تذکر لسانی وظیفه‌همگانی ) می باشد افزود : ماه محرم فرصت مناسبی برای دعوت به‌معروف، نهی ازمنکر و تذکر لسانی به‌عنوان یک تکلیف شرعی است.

موسوی درادامه درخصوص برنا مه های ستاد احیای امر به‌معروف و نهی‌از منکر استان زنجان طی ایام ماه محرم گفت: همایش حجاب و عفاف ، همایش ضابطین قضایی بسیج، رزمایش تذکرلسانی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از ضابطین قضایی بسیج و برگزاری مسابقه‌ قیام حسینی، از برنامه‌هایی است که ستاد احیای امر به‌معروف و نهی‌از منکرطی ایام محرم برگزار می کند.

فرمانده سپاه منطقه‌ زنجان همچنین از فعالیت هفت مرکز اجرایی امر به‌معروف و نهی‌از منکر توسط سپاه منطقه‌ زنجان درسطح استان زنجان خبر داد و گفت: در این مراکز820نفر ضابط ویژه و فعال در ترویج فریضه‌ امر به‌معروف و نهی‌از منکر به عنوان بسیجی و پاسدار ، سازماندهی شده‌اند.

کد خبر 440884

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha