۵ مهر ۱۳۹۷، ۲۰:۴۶

برانکو بعد از تساوی دربی:

نتیجه مثبتی مقابل استقلال گرفتیم/ موافق «ترسو» بازی کردن نیستم

نتیجه مثبتی مقابل استقلال گرفتیم/ موافق «ترسو» بازی کردن نیستم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر استقلال در دربی هشتاد و هشتم گفت: نتیجه مثبتی در دربی گرفتیم و با این دید مثبت به لیگ قهرمانان آسیا می رویم.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر گفت: دربی را پشت سر گذاشتیم. دیداری که همیشه جالب و سخت است و انتظارات بالایی از آن داریم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: از بازیکنانم که جنگیدند و هواداران که مارا تنها نگذاشتند تشکر می کنم. نتیجه مثبتی گرفتیم و حالا با دید مثبت به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برویم. 

وی در خصوص نحوه بازی سرخپوشان تصریح کرد: دیدگاه و فلسفه خودمان را حفظ کردیم و مصلحت اندیشی نکردیم. در بخش عمده ای از بازی، توپ و میدان را در اختیار داشتیم. هر چند بازی را نبردیم اما از عملکرد تیم راضی هستیم.

برانکو در خصوص مصدومیت حسین ماهینی افزود: طبق معاینات اولیه ای که انجام دادیم ماهینی را در این فصل از دست دادیم. با این وجود باز هم دنبال جمع آوری امتیازات هستیم.

وی درباره دربی تاکید کرد: هر دوتیم هرچه  داشتند را در زمین گذاشتند و دیدید که همه نفس بریده شده بودند. ضمن اینکه باید بگویم کادرفنی و بازیکنان استقلال به رختکن آمدند و از ماهینی عیادت کردند که از آنها ممنونم.

سرمربی پرسپولیس درباره اتهام به تیمش درباره ترسو بازی کردن در دربی گفت: این دربی بود. من موافق نیستم. بازی خوبی بود. البته بهتر بود نتیجه بازی ۵ - ۵ می شد. خودتان می دانید چقدر نتیجه بازی اهمیت دارد.

برانکو ادامه داد: نمی توان انتظار داشت در هر بازی ۶ گل به ثمر برسد. این یک جنگ بود. یادمان باشد استقلال ۶ ملی پوش دارد و بازی های سختی در لیگ قهرمانان آسیا داشت. طبیعی است با تراکم چنین کیفیتی کار سختی پیش رو باشد. دیدید تیم های بزرگ دنیا مثل بارسا و رئال هم چگونه صعود می کنند.

برانکو ادامه داد: من می گویم بازی بزرگی بود. در چنین دیدارهایی گل از روی شانس های نصف و نیمه به دست می آید. هر اتفاقی می توانست نتیجه بازی را تغییر دهد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت در خصوص تعداد پایین پاس های پرسپولیس در این دیدار اذعان داشت: من عرض کردم با استقلال بازی کردیم. مقابل سپیدرود ۵۴۶ پاس داشتیم با ۷۰ درصد مالکیت توپ. اما این استقلال بود. سپیدرود در انتهای جدول بود و استقلال نامزد قهرمانی است. نمی شود همانطور که مقابل سپیدرود هشت موقعیت صد درصد گل داشتیم نمی توانیم جلوی استقلال هم اینگونه باشیم. رحمتی و سهرابیان و منتظری و چند ملی پوش دارد. این بازی دربی بود. هر دو تیم دنبال قهرمانی کشور هستند. به همین خاطر از نحوه بازی تیمم راضی ام.

وی درباره اینکه هرگز در دربی مصلحت اندیشی نمی کند تصریح کرد: چطور ممکن است برای بازی با السد در دیداری مثل دربی مصلحت اندیشی کنم. مدافعانم فشار می آوردند. توپ را در اختیار داشتیم. موقعیت های خطرناکی که داشتیم معمولا می توانست به گل برسد. اما نشد. ضمن اینکه فکر می کنم خطا روی علیپور هم می توانست پنالتی باشد. بهترین تیم های ایران با هم بازی کردند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره عدم استفاده از امید عالیشاه در ترکیب ابتدایی بازی تاکید کرد: تکرار می کنم بازی دربی است و بازیکنان خیلی با کیفیتی بازی می کنند. مصدومیت ماهینی برای ما دردسرساز شد و مجبور شدیم کل دفاع را تغییر دهیم. استقلال خیلی خوب دفاع می کرد و نمی توانستیم نفوذ کنیم. ما وحید امیری و صادق محرمی را نداشتیم که بخواهند سرعت بدهند. صحبت درباره آنها مثل این است که بگوییم علی کریمی و مهدوی کیا هم پرسپولیس بودند و شاید مثل آنها باید بازی می کردیم.

کد خبر 4414490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha