۱۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۸:۱۳

رئیس پلیس راه استان مرکزی:

حوادث جاده‌ای در محورهای استان مرکزی ۳ تن را به کام مرگ کشاند

حوادث جاده‌ای در محورهای استان مرکزی ۳ تن را به کام مرگ کشاند

اراک- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث جاده‌ای روز گذشته در محورهای استان مرکزی موجب مرگ سه تن شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه پلیس، ایرج کهریزی اظهار داشت: در نخستین سانحه رانندگی که روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون بنز با موتورسیکلت در کیلومتر ۵۳ اتوبان ساوه - سلفچگان رخ داد، راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف جان سپرد.

وی ادامه داد: کارشناس تصادفات پلیس راه عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده کامیون در هنگام گردش را علت این سانحه بیان داشته است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در سانحه ای دیگر که بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون بنز با کامیون ایسوزو در کیلومتر ۵۲ لاین شرقی اتوبان ساوه - تهران به وقوع پیوست، راننده کامیون بنز و یکی از سرنشینان کامیون ایسوزو بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان سپردند و راننده کامیون ایسوزو نیز به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتفل شد.

کهریزی یادآور شد: کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده کامیون ایسوزو را علت حادثه مذکور بیان داشته است.

وی اظهار داشت: سومین حادثه رانندگی نیز بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو با یکدیگر در کیلومتر ۳۵ محور اراک - توره رخ داد که در این حادثه رانندگی، یکی از رانندگان خودروها بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه تصادف جان سپرد.

رئیس پلیس راه استان مرکزی تصریح کرد: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راه در دست بررسی است.

کد خبر 4419078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha