۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۹

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

دکترین ما دکترین عزت و اقتدار است/ تلاش برای حل مشکلات

دکترین ما دکترین عزت و اقتدار است/ تلاش برای حل مشکلات

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دکترین ما، دکترین عزت، حکمت و اقتدار است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی ظهر پنجشنبه در رزمایش عاشورایی سپاهیان حضرت محمد(ص)، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، هم دیپلماسی و هم قدرت بازدارندگی را ادامه می دهیم.

احمدی خاطرنشان کرد: دیپلماسی را ادامه می دهیم تا در برجام و در دیوان لاهه نشان دهیم که مردمی که پیرو مکتب اهل بیت هستند، به دیگران و حقوق دیگران احترام می گذراند و بدعهدی و عهد شکنی نمی کنند و اهل منطقند.

وی افزود: قدرت بازدارندگی را ادامه می دهیم تا اگر کج فهم، نااهل، بی منطق و جنایتکاری دست از پا خطا کرد، با موشکهایمان در هرجای دنیا باشد، جواب آن را بدهیم و اقتدار عاشورایی در راستای دو مفهوم دیپلماسی و قدرت بازدارندگی است.

احمدی تصریح کرد: ملت بزرگ ما، تمدن بزرگ ما و تاریخ بزرگ ما در طول هزاره های گذشته نشان داده که ما هیچگاه به هیچ ملتی، هیچ قومی و هیچ کشوری تعرض نکرده ایم، تهدید نکرده ایم و تجاوز نکرده ایم.

احمدی بیان داشت: ما ملتی هستیم که از فرهنگ، تمدن، دین و مردم بزرگی برخورداریم.

وی افزود: اما تجربه نشان داده هرکسی که طمع کند و در مقابل این ملت باایستد و بر اساس بیانات مقام معظم رهبری دست از پا خطا کند، با پاسخ کوبنده ما روبه رو خواهد شد.

استاندار گفت: بعد از جنایتی که در شهر اهواز رخ داد، نیروهای مسلح ما، سپاه پاسداران ما و بسیج ما پاسخ کوبنده ای که شایسته تجاوزگران و جنایت کاران بود، به آنها دادند.

احمدی با بیان اینکه ما ملت بزرگی هستیم و با فشار درونی و تهدید تسلیم نمی شویم، اظهار کرد: این مهم همانگونه است که در هشت سال دفاع مقدس با فشار بیرونی تسلیم نشدیم.

وی ابراز داشت: تجربه نشان داده که ملت بزرگ ما هرگاه احساس کند تهدیدی از بیرون در حال شکل گیری است، در کنار هم خواهند بودـ

استاندار گفت: امروز دولت ما، مجلس و قوه قضاییه ما، نیروهای نظامی و آحاد ملت ما در این جنگ جدید در کنار هم خواهند بود.

احمدی افزود: ما به امید خدا نه با برخورد های احساسی و نه با تعجیل و رفتارهاری سرسری و بلکه با تدبیر، عقلانیت و کمک ملت، به فضل خداوند متعال در جنگ اقتصادی هم بر دشمنان پیروز خواهیم شد.

احمدی خاطرنشان کرد: آنچه که ملت ما باید بدانند، از درون یک دشمن درونی با دو راهبرد طمع و حرص ما را تهدید می کند.

وی اظهار داشت: بسیاری هستند که احتمال دارد در بازار ارز و بازارهای دیگر حرص و ولع جمع کردن ارز و طلا و کالاهای دیگر داشته باشند.

احمدی افزود: تجربه روزهای اخیر نشان داد که برای احترام به این ملت بزرگ باید مثل روزهای جنگ در کنار مردم باشیم و آنچه که داریم برای عظمت این ملت در طبق اخلاق بگذاریم.

استاندار با تاکید بر اینکه عده ای طماع و حریص هستند، عنوان داشت: قوه قضاییه و دولت بنابراین گذاشته که هر کسی که به هر نحوی چه در حوزه امنیتی و چه در حوزه اقتصادی بخواهد در مقابل این ملت باایستد، قوه قضاییه ما، بسیج، سپاه و همه حافظان این ملت در مقابل آن خواهند ایستاد.

وی افزود: مردم ما در برابر احتکار و کسی که بخواهد از درون به نظام ضربه بزند، تعارفی نخواهند داشت.

احمدی گفت: دولت برخواسته از ملت و همه قوای نظام دست در دست هم، درکنار هم، با عقلانیت، تدبیر، تفکر و برنامه ریزی تلاش خواهند کرد که مشکلات فراروی ملت بزرگ ایران حل شود.

کد خبر 4420656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha