۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۹

با انتشار فراخوان؛

خانه موسیقی و فرهنگستان هنر کارگاه نقد برگزار می کنند

خانه موسیقی و فرهنگستان هنر کارگاه نقد برگزار می کنند

خانه موسیقی و فرهنگستان هنر طی روزهای آینده مجموعه کارگاه های آموزشی نقد موسیقی را با حضور تعدادی از منتقدان و مدرسان شناخته شده کشورمان برگزار می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کارگاه آموزش نقد موسیقی با تدریس آروین صداقت کیش و همکاری کانون پژوهشگران خانه موسیقی ایران برگزار می شود. این دومین کارگاه نقد است که خانه‌ موسیقی با تدریس آروین صداقت کیش برگزار می کند.

 این دوره محتوای درس‌ها به روز شده و نسبت به کارگاه پیشین بیشتر بر مسایل ملموس و عملی نقد موسیقی تمرکز دارد. ضمن اینکه مدت این دوره ۱۷ جلسه است که تا اسفندماه سال جاری پایان خواهد یافت.

 متقاضیان برای اطلاع از نحوه ثبت نام و شرکت در این کارگاه آموزشی می توانند با خانه موسیقی تماس بگیرند.

برگزاری کارگاهی برای نقد موسیقی در فرهنگستان هنر

پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر کارگاه «بنیان‌های نظری نقد موسیقی؛ گرایش به موسیقی شرق» را با حضورسید شاهین محسنی برگزار می‌کند.

کارگاه «بنیان‌های نظری نقد موسیقی، گرایش به موسیقی شرق»، به همت گروه هنر شرق پژوهشکده هنر در چهار جلسه، با حضور سید شاهین محسنی، پژوهشگر حوزه موسیقی و فلسفه هنر برگزار می‌شود. این کارگاه در چهار جلسه از ۲۱ مهر ماه، روزهای شنبه هر هفته ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر، به پژوهشکده هنر به نشانی خیابان ولی عصر، بالاتر از خیابان امام خمینی، کوچه شهید حسن سخنور، پلاک ۲۹ مراجعه کنند.

کد خبر 4423154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha