۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۱۴

معاون استاندار کرمانشاه:

مقابل رانت جویان کوتاه نمی‌آییم/تسریع درامهال وام صنایع زلزله زده

مقابل رانت جویان کوتاه نمی‌آییم/تسریع درامهال وام صنایع زلزله زده

کرمانشاه_معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه با تاکید برتسریع در امهال وام صنایع زلزله زده گفت: مقابل رانت جویان کوتاه نمی آییم.

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت حاتمی امروز سه شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد صنعتگران را مظلومترین قشر در حادثه زلزله قلمداد کرد و اظهار داشت: در این حادثه ماشین آلات و تجهیزات آنها دچار خسارات زیادی شد.

وی افزود: اگر واحدی قابلیت احیاء را دارد باید با تمام تلاش به آنها کمک کنیم تا مشکلات آنها مرتفع و به چرخه تولید برگردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه یادآور شد: ما وظیفه داریم در شرایط بحرانی در برابر هجمه ها از همدیگر دفاع کنیم.

وی دفاع از صنعت را با همدلی و هماهنگی کلیه دستگاهها از اولویت های کاری عنوان کرد و افزود: باید همه دست به دست هم دهیم تا مشکلات از سرراه صنعت برداشته شود.

حاتمی تصریح کرد: در این راستا در برابر آقایان رانت جو به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد و باید به سرعت تسهیلات لازم را به دست واحدهای خسارت دیده برسانیم و این امر با هکاری میسر خواهد شد.

وی نسبت بررسی پرونده های تسهیلات زلزله زده در حوزه صنعت تاکید کرد گفت: واحدهای خسارت دیده ای که تا کنون برای دریافت تسهیلات اقدام نکرده اند سریع تر اقدام کنند در غیر اینصورت پس از یک هفته از لیست خارج خواهند شد.

حاتمی با بیان اینکه مردم در حاثه زلزله متحمل خسارات زیادی شدند، گفت: در این راستا به تولید کنندگانی که واحدهای تولیدی فعال و اشتغالزایی بالایی داشتند نیز خسارتهای زیادی وارد آمد لذا لازم است برای بازگشت این واحدها به چرخه تولید به شرعت موضوع امهال وام ها و یا پرداخت تسهیلات آنها را نهایی کنیم.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه تا پایان مهرماه تسهیلات بالای ۵۰۰ میلیون ریال امهال خواهند شد.

کد خبر 4425545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha