۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۷:۰۷

در دیدار با معاون رئیس‌جمهوری مطرح شد:

رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای البرز پیگیری می‌شود

رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای البرز پیگیری می‌شود

کرج - استاندار البرز گفت: مسئله رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری تا پایتخت در دیدار با معاون رئیس‌جمهور مطرح و مقررشد این موضوع در هیئت دولت موردبررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نجفی ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در شهرک صنعتی اشتهارد برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جلسات کارگروه اشتغال و همچنین ستاد اقتصاد مقاومتی استان از اهمیت بالایی برخوردار است که باید از سوی مسئولان موردتوجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه نادیده گرفتن خدمات دولت منصفانه نیست، گفت: هر مسئولی در هر جایگاهی باید مشکلات را شناسایی و احصاء کند و برای برون‌رفت از مشکلات نیز راه‌حل ارائه شود.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه نباید معضلات روزمره مردم را انکار کنیم، زیرا کشور در شرایط خاص جنگ اقتصادی قرار دارد، گفت: باید به مردم اطمینان خاطر دهیم که همه مسئولان با اهتمام درصدد رفع مشکلات هستند.

ایجاد ۵۳ هزار شغل جدید در البرز

نجفی در بخش دیگری باید بیان اینکه باید دغدغه و مشکلات تولیدکنندگان شنیده شود، گفت: ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی خوبی در استان البرز وجود دارد به همین منظور اتخاذ تدبیر برای رفع مشکلات حوزه صنعت از اهمیت زیادی برخوردار است که به جد پیگیری می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جمعیت روستایی استان البرز پایین است، گفت: البرز استان دوم کشور درجذب تسهیلات اشتغال روستایی است.

استاندار البرز کل مجموع اعتبارات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور را ۵۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: خوشبختانه البرز توانسته با جذب ۳۰۰ میلیارد تومان رتبه اول کشور در این ستاد را کسب کند.

نجفی با تأکید بر اینکه استان طی سال گذشته متعهد شده بود ۳۳ هزار فرصت شغلی ایجاد کند، گفت: با تلاش‌های انجام‌شده توانسته‌ایم ۵۳ هزار شغل جدید ایجاد کنیم، این مهم طی سال جاری نیز به جد پیگیری می‌شود.

شناسایی گسل‌های شهر کرج

وی در بخش دیگری بابیان اینکه طی سال گذشته اقدامات قابل‌توجهی برای ساماندهی شهرک‌های صنعتی استان انجام‌شده است، گفت: مسئله رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری تا پایتخت در دیدار با معاون رئیس‌جمهور مطرح شد و مقررشده این موضوع در هیئت دولت موردبررسی قرار گیرد.

استاندار البرز یکی از سیاست‌های دولت را رفع مشکلات تولیدکنندگان دانست و گفت: ما نیز در استان این مهم را عملیاتی می‌کنیم.

نجفی در ادامه تأکید کرد ثبت اشتهارد به‌عنوان منطقه ویژه اقتصادی با جدیت دنبال می‌شود.

وی همچنین به تحقیقات صورت گرفته در راستای شناسایی گسل‌های شهر کرج تا شعاع ۳۰ کیلومتری اشاره کرد و افزود: این مهم از سوی وزارت راه و شهرسازی و پیگیری‌های مدیریت بحران دنبال می‌شود.

کد خبر 4433444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha