۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۸:۱۳

رشد ۲۸ درصدی ورود زوار پاکستانی؛

بیش از ۳۳ هزار زائر پاکستانی از مرز «میرجاوه» وارد کشور شدند

بیش از ۳۳ هزار زائر پاکستانی از مرز «میرجاوه» وارد کشور شدند

زاهدان - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: ۳۳ هزار و ۵۷۲ زائر از ۱۵ شهریور ماه تاکنون از طریق پایانه مرزی «میرجاوه» وارد کشور شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خانقائی رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان سیستان و بلوچستان عصر امروز در بازدید از پایانه مرزی میرجاوه اظهار داشت: نظارت بر کیفیت خدمات ارائه شده به زائرین پاکستانی ابا عبد الله الحسین (ع) از اولویت های کاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: با ساخت و بهره برداری از کریدور جدید ورود مسافرین و نصب ۸ گیت در آن، ظرفیت ورود مسافر از طریق مرز میرجاوه، به بیش از ۱۰ هزار نفر در روز رسیده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: علی رغم محدودیت های اقتصادی ناشی از هجمه همه جانبه دشمن، به لطف پروردگار و به همت کلیه دستگاه ها و نهاد های متولی،خدمات ارائه شده به زائرین عزیز از لحاظ کیفی و کمی در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد.

وی تصریح کرد: البته وظیفه همه ماست که در کنار هم و در راه اعتلای نام میهن عزیزمان در شرقی ترین مرزهای کشور بکوشیم و این در واقع همان معنای راستین عبارت «الحسین یجمعنا» است.

 خانقایی در پایان به تعداد زوار اشاره و بیان کرد: از ۱۵ شهریور ماه سال جاری مقارن با ۲۵ ذی الحجه تا پایان ۲۷ مهر ماه، تعداد ۳۳ هزار و ۵۷۲ نفر زائر از طریق پایانه مرزی میرجاوه، وارد کشور شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۸ درصد داشته است.

کد خبر 4435971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha