۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۴۱

استاندار ایلام:

پوشش بیمه سلامت در نقاط روستایی و عشایری افزایش یابد

پوشش بیمه سلامت در نقاط روستایی و عشایری افزایش یابد

ایلام-استاندار ایلام بر لزوم گسترده رشدن چتر حمایتی بیمه سلامت در مناطق عشایری و روستایی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه ظهر سه شنبه همایش هفته بیمه سلامت اظهار کرد: دولت  در طول دوران فعالیت خود یکی از اصلی ترین برنامه ها را بهبود سطح پوشش بیمه ای اعلام و در این زمینه با اجرای طرح تحول نظام سلامت توفیقات شایان توجهی نیز کسب کرد.

وی افزود: عموم اقشار کم درآمد جامعه همواره از هزینه های بالای درمانی گله مند بودند که دوت نیز با اختصاص مناسب بسیار خوبی در سال های گذشته تلاش کرد این پرداختی از جیب مردم به حداقل ممکن کاهش پیدا کند.

استاندار ایلام اضافه کرد: با اجرای طرح تحول نام سلامت ضمن اینکه کیفیت خدمات پزشکی در مراکز درمانی ارتقا و شاهد حضور پزشکان متخصص و همچنین تجهیزات پزشکی در مناطق محروم و شهرستان ها بودیم ، سطح پرداخت هزینه های درمانی از جیب مردم نیز به شکل قابل ملاحظه ای کاهش یافت.

سلیمانی دشتکی ابراز داشت: باید این برنامه با قدرت ادامه یافته تا به اهداف مورد نظر که همانا گسترده شده خدمات درمانی برای تمامی اقشار جامعه است دست یابیم.

وی افزود: بیمه سلامت، سازمانی تخصصی و خدماتی است که با ۴۰ میلیون نفر بیمه شده ارتباط مستمر دارد و باید به سمت پیاده سازی سازمان الکترونیک در بیمه سلامت حرکت کند.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: زدودن آلام از ذهن و خاطر دردمندان و بیماران وظیفه ای است که سازمان های بیمه گر بویژه سازمان بیمه سلامت به علت نقش حمایتی دولت و رسالت پوشش همگانی، بیمه مردم را با موفقیت بر دوش دارند.

کد خبر 4439151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha