۱۷ بهمن ۱۳۸۵، ۱۹:۵۸

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس:

مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس مورد حمایت ماست / مدعی قهرمانی در لیگ و جام حذفی هستیم

مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس مورد حمایت ماست / مدعی قهرمانی در لیگ و جام حذفی هستیم

فدا حسین مالکی بر حمایت قاطع هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از مدیر عامل و سرمربی تیم فوتبال این باشگاه تاکید کرد .

به گزارش خبرگزاری مهر، نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درگفتگوبا سایت رسمی این باشگاه گفت : درطول یکسال گذشته بهترین شرایط درهیات مدیره حاکم بود و علیرغم مشکلات فراوانی که ناشی از سالهای گذشته بود ، باشگاه توانست گامهای اساسی در راستای سر و سامان دادن به اوضاع تیم فوتبال پرسپولیس بردارد.

وی ادامه داد : بزرگترین خطری که باشگاه پرسپولیس را در این مدت تهدید می کرد بدهی های برجامانده از سالهای گذشته بود که بخشی از آن طی یکسال اخیر پرداخت شده است. همچنین بسترسازی مناسبی برای بهبود اوضاع، از جمله مسائل مهمی بود که به خوبی انجام شده است.

مالکی همچنین تاکید کرد: اگر با نگاهی منصفانه و منطقی بخواهیم وضعیت فعلی باشگاه پرسپولیس را با یکی دو سال گذشته مقایسه کنیم باید بگوئیم که طی یکسال اخیراقدامات بسیارتأثیرگذاری در راستای سروسامان دادن به باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس انجام شده و باشگاه در بسیاری از زمینه ها فعالیت هایی را انجام داده که تاکنون در فوتبال ایران و بویژه پرسپولیس بی سابقه بوده است.

وی تصریح کرد: یکی از رموز موفقیت پرسپولیس همدلی و اتحاد دربین اعضای هیأت مدیره بوده به گونه ای که طی این مدت هیچ حاشیه ای از طرف اعضای هیأت مدیره برای باشگاه یا تیم ایجاد نشده و این به خودی خود می تواند در ایجاد آرامش و دوری از تنش و هیاهو اثرگذاری بسیار مهمی داشته باشد.

نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: اعضای هیات مدیره باشگاه همسو با سازمان تربیت بدنی حرکت می کنند و تعاملی که دراین زمینه وجود دارد حاشیه ها را مهار کرده به گونه ای که هریک از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درحال حاضربه لحاظ مدیریتی بدون توجه به حواشی کارخود را انجام می دهند.

وی در ادامه افزود: برخلاف شایعات، باید تاکید کنم که هیات مدیره نظیر گذشته از مدیرعامل حمایت می کند و هیچ مورد جدیدی هم وجود نداشته که بخواهیم انصاریفرد را تنها بگذاریم . ما از سرمربی تیم نیز حمایت می کنیم و اگر موردی نیز وجود داشته باشد درجلسات هیأت مدیره درباره آن بحث و تبادل نظر می کنیم و با دستیابی به نقطه مشترک بهترین راهکارها را بدون هیاهو در رسانه ها اتخاذ می کنیم و اینگونه هم نیست که مثل سالهای گذشته همه ازجزئیات نشست اعضای هیأت مدیره با خبر شوند.

مالکی همچنین گفت: بنده معتقدم اگرهیات مدیره باشگاه پرسپولیس مثل یکسال اخیربا اتحاد و همدلی و در سایه آرامش به کار خود ادامه دهند می توان موفقیت های بزرگ دیگری را نیز کسب کرد و شاهد رشد و پیشرفت هرچه بیشترباشگاه و تیم فوتبال در ابعاد مختلف بود.

وی افزود: تیم فوتبال پرسپولیس در وضعیت فعلی نه تنها درجام حذفی بلکه در رقابتهای لیگ برترهم مدعی قهرمانی است و ما امیدواریم که با برطرف شدن مصدومیت ها و محرومیت ها می توان شاهد همان پرسپولیسی باشیم که در اوایل فصل جاری رضایت کامل هواداران را جلب کرد.

مالکی در پایان تاکید کرد : بازیکنان و هواداران پرسپولیس نباید ناامید شوند. آنها مطمئن باشند که در ادامه لیگ اتفاقات زیادی می افتد و می توان فاصله موجود با صدرجدول را در سایه هوشیاری و همت همه جانبه جبران کرد. علاوه بر آن فراموش نکنیم که مدعیان قهرمانی در لیگ هیچ شانسی در جام حذفی ندارند اما پرسپولیس در هر دو جام امید زیادی برای شاد کردن دل هواداران خود دارد. 

کد خبر 444683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha