۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۱۱

در مناطق روستایی زنجان؛

واگذاری مسکن به خانواده های دارای دو معلول ۱۰۰ درصد محقق شده است

واگذاری مسکن به خانواده های دارای دو معلول ۱۰۰ درصد محقق شده است

زنجان-مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: در بحث تأمین مسکن خانواده‌های دارای ۲ معلول ۶۹ مورد در مناطق روستایی زنجان شناسایی‌شده که ۱۰۰ درصد محقق شده است.

سجاد صنعتی منفرد در گفتگو با خبرنگار مهر به واگذاری مسکن به خانواده‌های ۲ معلول  و بیشتر در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در این طرح برای خانواده‌های دو معلول در شهرهای با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر و بالای ۲۵ هزار نفر مسکن واگذار می‌شود.

وی اظهار کرد: دربحث طرح  مسکن خانواده‌های دارای ۲ معلول‌ در مناطق روستایی سهمیه اول ۶۹ مورد در مناطق روستایی استان زنجان شناسایی شده که ۱۰۰ درصد محقق شده است. 

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: سهمیه  سری دوم برای واگذاری مسکن به دو معلول‌ها ۸۴ مورد شناسایی‌شده که ۱۵ مورد به بانک معرفی و انعقاد قرارداد شده است. 

صنعتی منفرد تصریح کرد: این اقدام با همکاری ارگان‌های متولی سازمان بهزیستی در حال انجام است و تاکنون هم بنیاد مسکن استان در واگذاری مسکن به دو معلول‌ها عملکرد خوبی داشته و در سری اول ۱۰۰ درصد کار را انجام داده است. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان یادآور شد: رسالت و وظیفه اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تأمین مسکن برای محرومان و نیز بهسازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی است.

کد خبر 4453661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha