۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۸:۴۰

نایب رئیس هیئت قایقرانی خراسان شمالی:

رقابت های کشوری دراگون بوت به میزبانی بجنورد برگزار می شود

رقابت های کشوری دراگون بوت به میزبانی بجنورد  برگزار می شود

بجنورد- نایب رئیس هیئت قایقرانی خراسان شمالی از برگزاری رقابت های کشوری دراگون بوت به میزبانی بجنورد خبر داد.

شیما پاکمنش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات کشوری داراگون بوت استخری اواخر آذر ماه امسال با حضور نمایندگان فدارسیون پیگیری می شود.

پاک منش افزود: کاپ دراگون استخری تیمی برگزار می شود و خراسان شمالی در هر دو بخش آقایان و بانوان به دلیل میزبانی با چهار تیم حضور خواهد داشت.

به گفته وی استخر باباامان میزبان قایقرانان سراسر کشور خواهد بود و خراسان شمالی با تیم های الف و ب در هر دو بخش بانوان و آقایان حضور می یابد.

وی با اشاره به تمرینات تیم خراسان شمالی، بیان کرد: این تیم به صورت منسجم و جدی تمرینات خود را پیگیری می کند و نمایندگان استان آمادگی لازم برای حضور در این مسابقات را دارند.

نایب رئیس هیئت قایقرانی خراسان شمالی گفت: تمرینات بانوان به سرپرستی الهه سلیمانی و تمرینات آقایان نیز زیر نظر میثم عباسی از قهرمانان آسیا پیگیری می شود.

به گفته پاکمنش رشته های ورزشی زیادی به علت جذابیت و سرگرمی موفق بوده اند، اما دراگون دارای این امتیاز است که علاوه بر سرگرمی، تلاش قایقرانان منجر به حرکت موزون و سرعت بالای قایق می شود.

وی افزود: اگر چه این ورزش هنوز وارد المپیک نشده اما یک ورزش تیمی، اجتماعی، تفریحی و تجاری است که در دنیای امروز جذابیت بسیاری به وجود آورده است.

کد خبر 4454701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha