۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۳۰

امام جمعه اهل سنت کنگان:

وفاق و صفای بین امت اسلامی در ایران در تمام دنیا بی‌نظیر است

وفاق و صفای بین امت اسلامی در ایران در تمام دنیا بی‌نظیر است

بوشهر - امام جمعه اهل سنت شهرستان کنگان گفت: وفاق و صفای بین امت اسلامی در ایران در تمام دنیا بی‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، شیخ محمد جمالی ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌ریزی هفته وحدت شهرستان کنگان اظهار داشت: وحدت و اتحاد شیعه و سنی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شاهد تقویت این وحدت در سطح کشور هستیم.

وی اضافه کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و درایت معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری همدلی و وفاق و صفای بین امت اسلامی در ایران در تمام دنیا بی‌نظیر است و این وحدت می‌تواند الگویی برای سایر امت اسلامی باشد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان کنگان افزود: اهل سنت همچون همیشه یکدل و یکدست در کنار برادران شیعی تحت فرمان رهبر حکیم و فرزانه در خدمت نظام دینی هستند.

اجرای اخلاق و منش پیامبر در جامعه

امام جمعه سیراف نیز بیان کرد: وحدت رمز موفقیت نظام اسلامی بوده و پیروی از سنت و سیره عملی پیامبر اکرم(ص) تکلیف بزرگ امت اسلام است.

حجت‌الاسلام صادق عاشوری افزود: اجرای اخلاق و منش پیامبر(ص) در اجتماع و به‌ویژه توسط مدیران در برخورد با ارباب رجوع باید سرلوحه و نصب‌العین قرار گیرد.

از مهمترین برنامه های محوری هفته وحدت در شهرستان کنگان می‌توان به برگزاری جشن کودک، محفل انس با قرآن در شهر بنک و سیراف، شب شعر در مرکز شهرستان، مقاله نویسی دانش آموزان با عنوان هفته وحدت و برگزاری مراسم محوری جشن هفته وحدت در شهرهای کنگان ، بنک ، سیراف و روستای پرک اشاره کرد.

کد خبر 4455326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha