۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۴۱

قدردانی سازمان میراث فرهنگی از یک پژوهشگر موسیقی

قدردانی سازمان میراث فرهنگی از یک پژوهشگر موسیقی

سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از مولف کتاب «ردیف پیانو استاد مرتضی محجوبی» برای انتشار این اثر تالیفی به خط «نت بین المللی» قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از بهار برخوردار مولف کتاب «ردیف پیانو استاد مرتضی محجوبی» برای انتشار این کتاب به عنوان اولین  کتاب از ردیف پیانو استاد محجوبی به خط «نت بین المللی» قدردانی کرد.

در این مراسم که با حضور مدیران، داوران و کارشناسان کمیته ثبت میراث فرهنگی ناملموس برگزار شد از این اثر پژوهشی نوشته بهار برخوردار به عنوان اثری که ردیف پیانو استاد محجوبی را بعد از دهه ها به صورت مجموعه ای قابل استفاده برای همه علاقه مندان به موسیقی ایران منتشر کرده است، قدردانی شد و با ارایه لوح تقدیری از سوی مدیر کل دفتر ثبت آثار، حفظ و احیای میراث معنوی از وی تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این جلسه اعلام شد که کتاب «ردیف پیانو استاد مرتضی محجوبی» به عنوان مرجع در ۲ پرونده «شیوه نوازندگی پیانو کلاسیک ایرانی» به شماره ثبتی ۱۴۱۰ و «شیوه نوازندگی پیانو ایرانی به سبک استاد مرتضی محجوبی» به شماره ثبتی ۱۴۰۹، که پیش از این به عنوان میراث ناملموس در فهرست آثار ملی ثبت شده اند، ضمیمه شد.

کد خبر 4464522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha