۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۲

«هواپیما» در جشنواره فیلم عمار

هواپیمایی که روشنفکرنماها برای آن دست تکان می‌دهند

هواپیمایی که روشنفکرنماها برای آن دست تکان می‌دهند

سعید صابونی از آماده سازی فیلم کوتاه «هواپیما» برای حضور در نهمین جشنواره فیلم «عمار» خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید صابونی کارگردان عرصه فیلم کوتاه با اشاره به حضورش در نهمین جشنواره «عمار» با فیلم کوتاه «هواپیما» گفت: این فیلم کوتاه در قالب نقد درون گفتمانی دسته بندی می شود و درمورد یک سری از روشنفکرنماهایی است که با هواپیمایی رو به رو می شوند و به دنبال این رویارویی نظریه های روشنفکری آنها از بین می رود و ماهیت واقعی خود را نشان می دهند.

این کارگردان ادامه داد: فضای حاکم بر این فیلم نمادین است زیرا امروزه دیگر کسی با دیدن هواپیما در آسمان برای آن دست تکان نمی دهد. هواپیمای فیلم کوتاه «هواپیما» نماد تکنولوژی و پیشرفتی است که روشنفکران فقط درباره آن حرف می‌زنند.

وی در پایان گفت: تهیه کننده فیلم کوتاه «هواپیما» حوزه هنری است و با توجه به اینکه جامعه هدفی که جشنواره مردمی فیلم عمار در اکران های مردمی خود دارد موجب می شود تا آثار به نسبت سایر جشنواره ها بیشتر و بهتر دیده شود تصمیم گرفتم تا این اثر را به دبیرخانه «عمار» ارسال کنم.

نهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» ۶ تا ۱۶ دی ماه ۹۷ در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود و علاقمندان تا ۵ آذر فرصت دارند آثار خود در سایت AmmarFilm.ir ثبت و حداکثر تا ۳۰ آذر تحویل دبیرخانه این جشنواره دهند.

کد خبر 4466905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha