۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۶:۳۹

در پیامی؛

خلبان نصیرزاده روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت

خلبان نصیرزاده روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت

فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی خطاب به امیر دریادار خانزادی، هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی ارتش را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی خطاب به امیر دریادار خانزادی، هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی ارتش را به وی تبریک گفت.

متن پیام بدین فرمانده نیروی هوایی بدین شرح است:

حضور برادر ارجمند، امیر دریادار حسین خانزادی

فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

 هفتم آذرماه برای ملت بزرگ ایران یادآور عبور ناوچه های هایی از جنس نور و ناوشکن‌های از تبار دریادلانی  است که از مقاومت خرمشهر قهرمان تا به امروز سیادت دریایی ایران عزیز را به عزم جزم اثبات کردند تا این نظام سرمد در عالم سرآمد باشد. ترجمان  تحرک و چالاکی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با دشمنان قسم خورده ما این است که پایان شکیبایی دریادلان دیار رئیسعلی دلواری حدی است که دست تجاوز به این ملک دراز نشود.

رجاء واثق دارم نسل امروز نیروی دریایی که هر یک جماران سیال و میراث داران خون نگار حماسه هفت آذر هستند و سنگ دشمن ‌شناسی خود را از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز به سینه دشمن و شیطان بزرگ زده و به آیین آبروی صبح شهادت و علمدار شهادت، سفینه الحسین را کشتی نجات یافتند و گوش جان به امر ناخدای عرشه عزت ایران سپرده اند تا اگر توفان فرمانش بر بادبان اراده ایشان بنشیند خرمن کوب خوشه های خشم و خشونت باشند.

 توفیق سربازی ولایت و ملت بزرگ ایران بر شما و همرزمانتان که از چشمه جوشان عاشورا برخاسته اید و این چنین خروشان دل به دریاهای غیرت و غربت زده و درس آموز تداوم و تلاطم شکوهمند سوره سرخ و بی سر عاشورایید.

امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و هدایت های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا  (مدظله العالی) گام های توفیق تان در زمینه خدمت استوار باشد. ان شاءالله.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

کد خبر 4470873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha