۱۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۵:۴۵

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

اجرای طرح محرومیت زدایی از منطقه زیلایی با پوشش ۱۰ محور برنامه

اجرای طرح محرومیت زدایی از منطقه زیلایی با پوشش ۱۰ محور برنامه

یاسوج- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری و اجرای طرح محرومیت زدایی از منطقه زیلایی با پوشش ۱۰ محور برنامه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آذر صفایی نیا ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری استان، افزود: در این حوزه انعقاد تفاهم نامه با اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان با معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری انجام شده و بخش مناسبی از هدفگذاری در حوزه بانوان است.

‌صفایی نیا با بیان اینکه حوزه بانوان استانداری با توجه به اسناد بالادستی، سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و راهبردهای توسعه حوزه بانوان، هدفگذاری هایی را عملیاتی کرده است، ابراز داشت: برگزاری دهها برنامه در این محور عملیاتی شده و پوشش اجرایی در بخش های مختلف را داشته ایم.

صفایی نیا برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری را از دیگر برنامه های انجام شده در محور بانوان دانست و گفت: افزایش روحیه نشاط، تعالی و پویایی از محورهای اجرای این برنامه بود.

مدیرکل امور بانوان استانداری از اجرای طرح های توانمند سازی زنان در مناطق مختلف به ویژه در مناطق حاشیه شهر خبر داد و اظهار کرد: همچنین اقدامتی نیاز است که در حوزه بانوان اجرایی و عملیاتی شود.

وی ابراز داشت: با هدف حمایت از توانمند سازی بانوان، تکمیل حلقه اشتغال زنان ایجاد بازارچه محلی در شهرها را طلب می کند.

صفایی نیا بکارگیری بسته های حمایتی و توانمند سازی در محورهای مختلف را از دیگر نیازهایی است که باید اقداماتی در محور آن انجام شود.

کد خبر 4474878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha