۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۸:۳۲

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

کارشکنی فدراسیون وزنه‌برداری در انتخابات هیات‌ها

کارشکنی فدراسیون وزنه‌برداری در انتخابات هیات‌ها

بلاتکلیفی برخی هیات‌های وزنه‌برداری استان‌های کشور و عدم انتخاب رئیس آنها، همچنان با اعتراض اهالی این رشته مبنی بر مهندسی انتخابات رئیس فدراسیون است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع فدراسیون وزنه برداری برای ابقا یا تغییر علی مرادی به عنوان رئیس فدراسیون روز ۷ اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد و این در حالی است که هنوز وضعیت برخی روسای هیات‌های تاثیرگذار و بانفوذ در انتخابات مجمع مشخص نیست.

«بابک سلیمی» رئیس پیشین هیات وزنه برداری استان کرمانشاه که یکی از افرادی است که با همین فرایند مهندسی انتخابات از سوی علی مرادی دست به گریبان است و همچنان به این روند رئیس فدراسیون انتقاد دارد.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان صریح این موضوع که روند انتخابات مجمع عمومی با کارشکنی همراه شده، گفت: هشت ماه است دوره ریاست من در هیات وزنه برداری کرمانشاه به پایان رسیده و این هیات در طول این مدت، حضور دو سرپرست را در راس امور تجربه کرده، اما همچنان بلاتکلیف است.

وی افزود: بهمن سال گذشته یک‌بار ثبت نام انتخاب رئیس هیات استان انجام شد، اما چون فقط من ثبت نام کرده بودم و شانس قطعی برای ابقا داشتم، فدراسیون وزنه برداری با هماهنگی رئیس وقت اداره کل ورزش استان، ثبت نام را لغو کرد! البته باز هم در ماه های اخیر شاهد ثبت نام بودیم و چند نفر دیگر هم وارد گود شدند، اما شرایط را به گونه ای رقم زدند که حتی افراد موافق با من را هم تغییر می دهند.

سلیمی در پاسخ به اینکه چه دلیلی برای عدم تعامل و ارتباط مطلوب او با رئیس فدراسیون وجود دارد، گفت: من هیچ مشکلی با علی مرادی نداشتم و اتفاقا از ابتدا یکی از حامیان او در انتخابات بودم، اما او رفته رفته بعد از رسیدن به صندلی ریاست، برخلاف وعده هایش عمل کرد. شاید هم به دلیل انتقاداتی که در این مدت به عملکرد فدراسیون داشتم، مخالفت‌ها با من شروع شد.

پیشکسوت وزنه برداری کشورمان ادامه داد: استان کرمانشاه در رشته وزنه برداری، قهرمانان جهان و المپیک در کارنامه داشته و به همین دلیل نباید با خطه قهرمان پروری، اینگونه رفتار شود. متولیان ورزش کشور باید بیشتر به این امور رسیدگی کنند، چراکه ادامه این روند باعث تباهی و رکود این رشته در کرمانشاه خواهد شد.

وی در پایان با اظهار رضایت از مدیرکل اداره ورزش استان گفت: پیش از این بارها از اداره کل ورزش استان در رابطه با انتخابات رئیس هیات ضربه خوردیم و مدیر وقت اداره کل با هماهنگی فدراسیون در صدد معرفی سرپرست و رئیس مورد نظر فدراسیون بود، اما خوشبختانه با تغییر مدیریت اداره کل شاهد این هستیم که می توان به حل این مشکلات امیدوار بود. ضمن اینکه هم اکنون نیز سرپرستی هیات وزنه برداری کرمانشاه به مدیری لایق و توانمند سپرده شده که این موضوع نیز جای امیدواری است.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اظهارات برخی از اهالی وزنه برداری، گویا رئیس فدراسیون مدتها است در حال مهندسی انتخابات برای کسب آرای لازم و ابقا در سمت خود است و قصد دارد به هر شکل ممکن، سایه سنگین منتقدان خود را از ریاست هیات ها بردارد.

کد خبر 4481861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha