۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۸:۵۰

فرمانده انتظامی استان کردستان:

بستر امنیتی مطلوبی برای رشد و سرمایه گذاری در کردستان فراهم است

بستر امنیتی مطلوبی برای رشد و سرمایه گذاری در کردستان فراهم است

سنندج - فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: امنیت یکی از پایه های اصلی توسعه است و بدون شک پیشرفت و توسعه جامعه در سایه امنیت پایدار محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی شامگاه یکشنبه در دیدار با استاندار کردستان، اظهارداشت: نیروهای انتظامی و نظامی جمهوری اسلامی با تلاش های شبانه روزی خود و اجرای عملیات های مختلف امنیت امروز را برای ما تامین کرده اند و مردم نیز قدر این امنیت را به خوبی می دانند.

وی با بیان اینکه پیش بینی و پیشگیری در اولویت ماموریت های پلیس قرار دارد، افزود: در صورت محقق نشدن این دو مولفه، پلیس مرحله سوم یعنی برخورد و مقابله را به مرحله اجرا می گذارد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه بستر امنیتی مطلوب برای رشد و سرمایه گذاری در استان فراهم است، ادامه داد: به همکاری همه سازمان ها و نهادها و مردم در راستای تامین امنیت استان نیازمندیم.

آزادی یادآور شد: با آمادگی کامل و حضور به موقع، مانع از هر گونه سوء استفاده دشمن خواهیم شد و اجازه نخواهیم داد امنیت کردستان دچار خدشه شود.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: برقراری احساس امنیت در جامعه به نوعی یک امنیت نامحسوس محسوب می شود و خوشبختانه نقش نیروهای انتظامی در ایجاد این احساس امنیت و آرامش در سطح جامعه بسیار موثر و قابل است.

کد خبر 4487113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha