۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۶

روایت مجازی:

ادب مرد به ز دولت اوست؛ آقای نماینده!

ادب مرد به ز دولت اوست؛ آقای نماینده!

روز گذشته ویدیوی از درگیری لفظی یکی از نمایندگان مجلس با پرسنل حراست اداره گمرک منتشر شد. موضوعی که عذرخواهی وزیر اقتصاد و پیگیری برای استیضاح او را به دنبال داشت و جنجالی هم شد.

مجله مهرروز گذشته ویدئویی از برخورد زننده یک نماینده مجلس با نگهبان حراست اداره گمرک در فضای مجازی دست به دست شد و سبب واکنش‌های زیادی از مسوولین و کاربران فضای مجازی شد. برخورد نماینده سراوان به قدری زشت بود که یکی از مراجعان او را با عصبانیت به بیرون از اتاق راند.

باسط درازهی نماینده مردم سروان در دفاع از خود و درباره این ویدیو می‌گوید: «بنده سه شنبه هفته گذشته با رییس گمرک ایران آقای میراشرفی در اداره گمرک مرکزی وقت ملاقات داشتم و قرار بود تا درباره مسائل گمرکی حوزه انتخابیه خود با وی بحث و گفتگویی داشته باشم.»

وی مدعی شده که «بحث و چالش حدود سه دقیقه به طول انجامید و افرادی که مبادرت به فیلم‌برداری کرده بودند با تدوین فیلم قسمت‌هایی که بنده را مورد توهین قرار داده بودند را حذف کرده‌اند.»

در پی انتشار این ویدئو، در اقدامی عجیب وزیر اقتصاد بابت رفتار پرسنل حراست اداره گمرک، از نماینده سراوان در مجلس عذرخواهی کرد و ساعتی پس از انتشار عذرخواهی وزیر در رسانه‌ها نیز علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس خبر داد که «۴۰ نماینده با امضای طرحی خواستار استیضاح وزیر اقتصاد و عزل رئیس گمرک و رئیس حراست گمرک در پی توهین به نماینده سراوان شدند!»

 کاربران فضای مجازی در واکنش به این رفتارها از سوی این نماینده واکنش‌های زیادی نشان دادند:

کاربری به نام سلمانه نوشته است: «‏شاید باورتون نشه اما وزیر اقتصاد بابت معطل شدن ‎نماینده سراوان در گمرک امروز در جلسه غیرعلنی مجلس ازش عذرخواهی کرده! افراد زیادی روزانه تو گمرک معطل میشن، آقای دژپسند چرا از مردم عذرخواهی نمی‌کنید؟ درس اخلاقی: من بعد هرجا معطل شدین فحاشی کنید بعدا ازتون دلجویی میکنن!»

محمد اکبرزاده سردبیر خبرگزاری دانشجو هم گفته است: 

همچنین حسام احمدی نوشته است: 

نوید برهان‌زهی  یکی از کاربران فعال و از اهالی سیستان و بلوچستان هم نوشته است:

کد خبر 4488545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مسعود ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
      2 0
      بیچاره مردم همچین نمایندگانی دارن
    • کم سواد AE ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
      2 0
      لطفا پی گیری کنید و اسامی اون ۴۰ نماینده رو اعلام کنید