۲۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۳

در گفتگو با مهر عنوان شد:

آغاز بارش باران در ایلام/ جاده ها لغزنده هستند

آغاز بارش باران در ایلام/ جاده ها لغزنده هستند

ایلام - بارش باران از صبح امروز در مناطق مختلف ایلام آغاز شده است.

ساسان رستمی کارشناس هواشناسی ایلام در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از امروز شروع ناپایداری هایی به صورت وزش باد نسبتا شدید، بارش باران و گاهی همراه با رعد و برق و در ارتفاعات استان بارش برف را داریم.

وی افزود: این سامانه بارشی طی امروز و فردا در سطح استان فعال است و به تدریج برای فردا در نواحی شمالی استان ضعیف تر می شود و در بقیه نواحی با یک زمان بیشتری تضعیف و از سطح استان خارج می شود.

وی ادامه داد: لازم است که در خصوص خطرات احتمالی به ویژه افزایش سرعت باد برای امروز، آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد، پدیده مه و کاهش دید افقی و دیگر موارد توجه لازم را داشته باشیم.

جاده ها خیس و لغزنده است

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بارش باران در ایلام سطح بسیاری از معابر و محورهای مواصلاتی استان را خیس و لغزنده ساخته که تردد در آنها نیاز به هوشیاری رانندگان دارد.

وی عنوان کرد: با تغییر شرایط وضعیت جوی در استان و تداوم بارش باران در بسیاری از نقاط می طلبد رانندگان خود را با شرایط فعلی وفق داده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی با اشاره به افزایش تعداد تصادفات منجر به خسارت و جرح در چند روز قبل افزود: عمده دلیل افزایش تصادفات ، نادیده گرفتن وضعیت موجود ازسوی راننده و عدم تطبیق خود با شرایط لغزنده معابر بوده است.

کد خبر 4490450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha