۲۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۲۲

جانشین معاونت آماد و پشتیبانی ناجا تاکید کرد؛

تامین نیازهای تجهیزاتی و ماموریتی ناجا بر مبنای پژوهش محوری

تامین نیازهای تجهیزاتی و ماموریتی ناجا بر مبنای پژوهش محوری

جانشین معاونت آماد و پشتیبانی ناجا از تامین نیازهای تجهیزاتی و ماموریتی ناجا بر مبنای «پژوهش محوری» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ رضا فریبا افزود: معاونت آماد و پشتیبانی ناجا، به عنوان محور اصلی در زنجیره تامین رده های ستادی و استانی  همواره  سعی دارد  در حوزه های تخصصی آمادی و تامین تجهیزات بیشترین حمایت های مادی و معنوی را نسبت به فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی متمرکز کند، زیرا بر این باوریم که انجام هر امری، اگر با پشتوانه پژوهش و تحقیق همراه باشد ضریب خطا کاهش یافته و مسیر حرکت  هموارتر می شود.

وی ادامه داد: نمود بارز این تفکر، انجام فعالیت های مختلف تحقیقاتی و پژوهشی توسط مرکز تحقیقات کاربردی معاونت آماد و پشتیبانی ناجا طی سال های اخیر است. این مرکز با برقراری تعامل با دیگر رده های آمادی سایر نیروهای مسلح، استفاده از استعدادها و امکانات موجود، نسبت به حل مشکلات و چالش های حوزه تخصصی گام برداشته و هرساله در قالب اولویت های پژوهشی و جذب محققان درون و برون سازمانی، نسبت به بررسی و شناخت زمینه های ایجاد چالش و ارائه راهکارهای علمی اقدام می کند.

جانشین معاونت آماد و پشتیبانی ناجا بیان کرد: برگزاری مرتب جلسات شورای پژوهشی، نشست های تخصصی و هم اندیشی های مرتبط با ماموریت های آمادی، تشکیل میز گردهای اندیشه ورزی؛ چاپ و نشر فصلنامه علمی ترویجی اندیشه آماد؛ حمایت از پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد، جذب و به کارگیری نخبگان و مشمولان احتساب خدمت و شرکت در نمایشگاه های معتبر، گوشه ای از اقدامات این معاونت در راستای تحقیق شعار "پژوهش محوری" می باشد.

این مقام انتظامی  از  تامین نیازهای تجهیزاتی و ماموریتی ناجا بر مبنای" پژوهش محوری"  خبر داد و خاطر نشان کرد: معاونت آماد و پشتیبانی ناجا طی سال جاری، در حوزه تحقیقات صنعتی و غیر صنعتی، نوآوری های چشمگیری داشته و نمونه هایی از آن در نمایشگاه های مختلف عرضه شده که مورد استقبال فرماندهان، مسئولان عالی رتبه ناجا  و نیروهای مسلح قرار گرفته است.

سرهنگ فریبا در پایان، ضمن عرض تبریک به تمامی تلاشگران عرصه تحقیق و پژوهش گفت:امیدواریم در سایه الطاف امام عصر (عج)، رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و هیئت رئیسه  ناجا به سوی سازمانی پویا حرکت نموده و روز به روز شاهد رشد و بالندگی رده های ناجا، در انجام ماموریت های محوله و بهره گیری از علوم نو و ایده های خلاقانه باشیم.

کد خبر 4490612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha