۱ دی ۱۳۹۷، ۱۷:۴۵

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس

افزایش تعداد خانوار نیازمند کشور هشدار دهنده است

افزایش تعداد خانوار نیازمند کشور هشدار دهنده است

قدس- نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش تعداد خانوار نیازمند کشور هشدار دهنده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمودی شاه‌نشین بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قدس طی سخنانی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: باید سعی کنیم، در این برهه ر بین مردم روحیه شادی و نشاط ایجاد کنیم و برای رسیدن به آرمان های خود ایستادگی کنیم.

وی سپس به وضعیت اقتصادی و فشارهای حاصل از گرانی بر مردم اشاره کرد و افزود: باید نظارت بر کسبه افزایش پیدا کند، چرا که گرانی‌های موجود غیرمنطقی و حاصل برخی از سوءاستفاده‌گرایی ها است.

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که کسبه بازار امانت‌دار میان تولیدکننده و مصرف‌کننده هستند، گفت: کسبه هیچ مالکیتی نسبت به اجناس ندارند و نباید به بهانه های مختلف از ارائه اجناس خودداری کرده و یا آن ها را با قیمت های بالا به فروش بگذارند.

محمودی شاه نشین به ۳ برابر شدن پرداختی ها در حوزه کمیته امداد اشاره کرد و گفت: امروز سهمیه کمیته امداد به ۷۰۰ هزار خانوار افزایش پیدا کرده است، که این نشان دهنده افزایش روز به روز نیازمندان جامعه است، که جای تاسف دارد و هشدار دهنده است.

وی به کاهش فروش نفت اشاره کرد و گفت: قبلا ایران سالانه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه نفت می‌فروخت، اما امروز این میزان به یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت کاهش یافته که شرایط سختی را برای کشور ما که سالیان سال وابسته به نفت بوده، ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات امروز کشور همین وابستگی به منابع نفتی است، که در حال حاضر با کاهش یک‌چهارمی تولید نفت روبه‌رو هستیم.

کد خبر 4492313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha