۵ دی ۱۳۹۷، ۹:۲۲

رئیس دانشگاه اعلام کرد:

تا تعیین تکلیف علت حادثه واژگونی اتوبوس فعالیت پیمانکار معلق شد

تا تعیین تکلیف علت حادثه واژگونی اتوبوس فعالیت پیمانکار معلق شد

رئیس واحد علوم و تحقیقات گفت: برای آرامش خیال دانشجویان تا تعیین تکلیف علت حادثه واژگونی اتوبوس در این واحد دانشگاهی، فعالیت پیمانکار حمل و نقل دانشجویان معلق شد.

رضا مسعودی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در قرارداد با پیمانکاری که برای حمل و نقل دانشجویان در واحد علوم و تحقیقات فعالیت می کرد، تمام الزامات فنی از جمله سلامت ماشین و ویژگی های رانندگان ذکر شده است.

وی افزود: تمامی این الزامات باید توسط پیمانکار رعایت شود و این موضوع به صراحت در قرارداد عنوان شده است.

رئیس واحد علوم و تحقیقات تاکید کرد: ملاحظه ای در کار نبوده و امیداوریم برخی افراد دقت کنند و در این شرایط حواشی درست نکنند.

مسعودی درخصوص ادعایی مبنی بر اینکه در صورت فعالیت تله کابین، احتمال بروز حادثه واژگونی اتوبوس در این دانشگاه وجود نداشت، خاطرنشان کرد: درحال حاضر تله کابین این واحد دانشگاهی با بحث های منابع طبیعی، زیست محیطی و حقوقی روبرو است که درحال رفع آنها هستیم.

وی عنوان کرد: تله کابین واحد علوم و تحقیقات ۴ ایستگاه دارد و یک مسیر مستقیم را طی می کند بنابراین امکان پوشش تمامی ساختمان ها را ندارد بنابراین علاوه بر فعالیت تله کابین بازهم نیازمند استفاده از اتوبوس برای جابه جایی دانشجویان هستیم.

رئیس واحد علوم و تحقیقات خاطرنشان کرد: این درحالی است که اتفاق و حادثه علاوه بر اتوبوس می تواند برای تله کابین نیز رخ دهد.

مسعودی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دانشجویان این دانشگاه به دلیل حادثه ای که رخ داده از استفاده اتوبوس در این واحد دانشگاهی نگران هستند، گفت: من اعلام کردم که تا تعیین تکلیف علت حادثه پیمانکار مربوطه معلق شود و از خدمات جایگزین استفاده خواهد شد.

وی عنوان کرد: هنوز علت حادثه روز گذشته این واحد دانشگاهی مشخص نشده و به شدت پیگیر موضوع هستیم تا علت به زودی مشخص شود.

کد خبر 4495732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • م.م.ع IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
      0 0
      ما هم دانشجوی همین دانشگاهیم،اصلا به شدت بعضی از راننده هاشون، نه به سلامت خودروهاشون اهمیت میدن، نه موقع پایین اومدن سرعت مطمئنه ای دارن که موقع خطر بتونن با دار و درختی اتوبوسای لکندشونو متوقف کنن.