۵ دی ۱۳۹۷، ۹:۲۰

فرمانده انتظامی استان کردستان خبرداد:

کشف پارچه قاچاق در یک عملیات مشترک/لاستیک های قاچاق در سقز کشف شد

کشف پارچه قاچاق در یک عملیات مشترک/لاستیک های قاچاق در سقز کشف شد

سنندج - فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف بیش از ۱۱ هزار متر پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان اصفهان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کردستان، سردار علی آزادی گفت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با پدیده شوم قاچاق و با اشراف اطلاعاتی، ماموران پلیس آگاهی کردستان با همکاری مشترک با ماموران اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی اصفهان یک دستگاه کامیون حامل پارچه خارجی قاچاق را متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از کامیون مورد نظر بیش از ۱۱ هزار متر پارچه خارجی قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش کالاها را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: در این رابطه سه نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف لاستیک های قاچاق در سقز

آزادی در ادامه سخنان خود از کشف ۱۶ حلقه لاستیک خارجی قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در شهرستان سقز خبرداد و اظهارداشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی شهرستان سقز حین کنترل خودروهای عبوری در ورودی این شهرستان، یک دستگاه خودروی تویوتا حامل کالای قاچاق را مشاهده و در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف کردند .

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی مورد نظر ۱۶ حلقه لاستیک خارجی قاچاق کشف شد، به تشکیل پرونده قضائی در این رابطه اشاره کرد و یادآور شد: ارزش ریالی این محموله قاچاق، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال توسط کارشناسان برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه گسترش قاچاق کالا اثرات سو و منفی بر تولید داخلی داشته و امنیت اقتصادی را در جامعه برهم می زند از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان کالا، مراتب را هرچه سریعتر با پلیس در میان بگذارند.

کشف بیش از ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در کامیاران

آزادی در بخش دیگری از سخنان خود از کشف بیش از چهار هزار و ۶۰۰ بسته پوشک خارجی به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد ریال طی یک عملیات در کامیاران خبرداد و بیان کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید میر جلیلی در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا موفق به توقیف دو دستگاه کامیون حامل پوشک خارجی قاچاق شدند.

وی گفت: با هماهنگی مراجع قضائی و در بازرسی از خودروهای مورد نظر چهار هزار و ۶۶۸ بسته پوشک خارجی قاچاق کشف و دو نفر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کردستان اظهارداشت: کارشناسان ارزش این تعداد کالای قاچاق را بیش از ۱۱ میلیارد ریال برآورد کردند.

کد خبر 4495746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha