۹ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰

تقدیر استانداری مازندران درپی انعکاس زندگی « توران»

تقدیر استانداری مازندران درپی انعکاس زندگی « توران»

ساری - مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران از خبرگزاری مهر درپی انتشار گزارش زندگی توران صدیقی و تحقق آرزوی ۶۲ ساله زیارت بارگاه امام هشتم (ع) تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس مهدوی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران با ارسال لوحی خطاب به علیرضا نوری مدیر خبرگزاری مهر در مازندران با تقدیر از امیرعلی رزاقی عکاس این رسانه و انتشار گزارش ۶۲ سال در آرزوی دعوت شاه غریبان آورده است: در دنیای امروز؛ نقش رسانه ها در مدیریت بخش های مختلف و آگاهی رسانی و فرهنگ سازی به جایگاهی کم بدیل، گسترده و فراگیر ارتقاء یافته است و می توان ادعا نمود که جهان امروز؛ به تعبیری، جهانِ شکل یافته ی رسانه هاست.

استاندار مازندران همواره به مدیریت مشارکتی و جمعی بویژه بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در رفع مشکلات مردم و اعتلاء و آبادانی تاکید داشته است و از مدیران استان خواسته است تا به فعالیت های خود پو ست رسانه ای دهند.

گزارش مصور  مادری به نام توران که عاشقانه سه فرزند معلولش را تیمارونگهداری می کند ؛نمونه اثری ماندگار، تحسین برانگیز  و براگیزاننده در رسانه است.

جناب آقای امیرعلی رزاقی عکاس محترم  مازندرانی خبرگزاری مهر،  آرزوی زیارت  مادری را محقق کرد که ۶۲ سال در  آتش انتظار و فراق زیارت حرم علی بن موسی الرضا (ع)  رسانه پیشرو شد تا استانداری و مدیرکل بهزیستی،  پیگیر  رفع مشکلات  یک خانواده  پراز مهر مادری باشند.

اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران ازدغدغه خبرگزاری مهر و سرویس عکس این خبرگزاری قدردانی می کند و پیگیر رفع مشکلات این خانواده خواهد بود.امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) همواره در  انجام  رسالت گرانسنگ اطلاع رسانی  در جهت خدمتگزاری هر چه بیشتر  به مردم ولایتمدار مازندران  و آبادانی استان موفق و سربلند باشید.

به گزارش مهر، «توران صدیقی» بانوی روستایی از اهالی عیسی خندق در حوالی ساری است، مادری که همانند دیگر مادران این سرزمین، ایثار و ازخودگذشتگی را با تمام وجود معنی کرده است، هفت فرزند حاصل زندگی او و خیرالله صفری است، همسرش هفت سالی است که فوت کرده و توران به‌تنهایی بار زندگی و پرستاری از سه فرزند معلولش را به دوش می‌کشد امروز به آرزوی ۶۲ ساله خود رسید.

گزارش مهر از زندگی این بانو، زمینه سفر وی به مشهد مقدس را فراهم کرد.

کد خبر 4499146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha