۹ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۵۴

سرپرست فرمانداری دزفول:

مسئولان دزفول پیگیری مطالبات مردمی را در دستور کار قرار دهند

مسئولان دزفول پیگیری مطالبات مردمی را در دستور کار قرار دهند

دزفول- سرپرست فرمانداری دزفول گفت: کار شبانه روزی، پیگیری مطالبات مردمی و تلاش مستمر در راستای محرومیت زدایی در دستور کار مدیران ادارات مختلف این شهرستان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید آموزش و پرورش شهر سالند درسالن همایش های فرمانداری دزفول اظهار کرد: نظارت ویژه بر آموزش و پرورش و پیگیری مشکلات و کمبودهای این حوزه  در اولویت های کار فرمانداری قرار دارد.

 وی افزود: نباید اجازه دهیم آموزش و پرورش به وضعیت چالش برانگیزی مواجه شود.

سرپرست فرمانداری دزفول با بیان اینکه آموزش و پرورش، اندیشگاه و کانون اندیشه ورزی است، تصریح کرد: ایجاد رضایتمندی معلمان، مورد توجه و تاکید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حیدری در ادامه با تاکید ویژه بر کیفی سازی شرایط آموزشی در آموزش و پرورش افزود: اگر نقایص آموزشی در آموزش و پرورش حل نشود، این نقایص نیز در دانشگاه ها ادامه خواهد یافت.

وی گفت: با کلیه مدیران دستگاه های اجرایی بدون تعارفات ساختگی اداری رفتار می شود و تنها انتظار من از مدیران، کار شبانه روزی، پیگیری مطالبات مردمی، خدمت رسانی و تلاش مستمر در راستای فلسفه انقلاب که همان محرومیت زدایی و کمک به مستضعفین و مردم است.

سرپرست فرمانداری دزفول در پایان از اخذ کمک ویژه به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند به ویژه بخش های محروم این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، در این جلسه از زحمات محمدرحیم کریمی رئیس پیشین اداره آموزش و پرورش سردشت دزفول تقدیر و تکریم بعمل آمد و فرهاد دینارانی به عنوان رئیس جدید این اداره معارفه شد.

کد خبر 4499476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha