۹ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۵۳

استاندار اردبیل:

۱۰۰ درصد اعتبارات اشتغال اردبیل جذب شده است

۱۰۰ درصد اعتبارات اشتغال اردبیل جذب شده است

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: صد در صد اعتبارات اشتغالزایی استان اردبیل جذب شده و به دنبال جذب اعتبارات جدید از منابع مختلف دیگر هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری ردبیل، اکبر بهنام‌جو ظهر یکشنبه در جلسه معارفه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل تصریح کرد: علی‌رغم وجود تحریم‌های اقتصادی، اجرای طرح‌های اقتصادی و سرمایه گذاری در استان ۶۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در ستاد اشتغال، اداره کل پژوهش استانداری ، مشاوران و کارکنان استانداری برای پیگیری و پیشبرد اهداف و برنامه‌های توسعه اقتصادی استان تلاش خوبی انجام دادند، افزود: در دوره جدید نیز با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح سرپرست جدید شاهد تحول و پیشرفت روز افزون در حوزه اقتصادی خواهیم بود.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد:در مقطع حساس کنونی از لحاظ اقتصادی واگذاری کشت و صنعت مغان را می‌توان معادل تکمیل پروژه راه‌آهن میانه _اردبیل قلمداد کرد.

وی اضافه کرد: با واگذاری کشت و صنعت به بخش خصوصی که هم اهلیت و هم شایستگی پیشبرد اهداف توسعه و اشتغال در این بنگاه بزرگ اقتصادی استان را دارد آینده منطقه را متحول خواهد کرد.

بهنام‌جو با اشاره به تعهد اشتغال ۲ هزار نفری در این شرکت، افزود: نباید برای سرمایه‌گذار و خریدار این مجتمع بزرگ حاشیه‌سازی درست شود چرا که اشتغال جوانان در شهر و دیار خود می‌تواند از  تراکم دغدغه خانواده‌ها بکاهد.

کد خبر 4499607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha