۱۳ دی ۱۳۹۷، ۲۱:۴۲

با حضور استاندار هرمزگان؛

پروژه بهسازی برج مراقبت فرودگاه ابوموسی به بهره برداری رسید

پروژه بهسازی برج مراقبت فرودگاه ابوموسی به بهره برداری رسید

بندرعباس - عملیات احداث چهار طرح عمرانی در شهرستان ابوموسی با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی استاندار هرمزگان عصر پنجشنبه طرح بهسازی برج مراقبت فرودگاه ابوموسی به بهره برداری رسید. برای بهسازی این برج مراقبت ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

همچنین عملیات ساخت سیستم کمک ناوبری هوایی فرودگاه ابوموسی با هدف کاهش در تاخیر پروازها با اعتبار سه و نیم میلیارد تومان با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد.

آغاز ساخت بلوار شهیدان مدافع حرم، بلوار خلیج فارس و فاز دوم بوستان امام خامنه‌ ای ابوموسی نیز با اعتبار هفت و نیم میلیارد تومان آغاز شد.

همتی در سخنانی در جمع مردم ابوموسی در مسجد جامع این جزیره با قدردانی از تلاش و کوشش مردم ابوموسی در راستای پاسداری از مرزهای جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: صبر، شکیبایی، همت بلند، وطن دوستی، احساس مسئولیت و پاسداری و صیانت از ایران اسلامی در دل آب های خلیج فارس کار بسیار ارزشمندی است که مردم ابوموسی انجام می دهند.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم زیرساخت های جزیره ابوموسی تقویت شود، افزود: مهمترین این زیرساخت ها، حمل و نقل و تردد به ابوموسی است که بنا داریم در این راستا روش های جدیدی را به کار بگیریم.

استاندار هرمزگان ادامه داد: برای جزیره نشینان جنبه های حمایتی دولت جهت تردد هوایی به ابوموسی حفظ می شود و همچنین توافقی داشته ایم که حمل و نقل دریایی به این جزیره نیز با کمک سپاه پاسداران انجام شود.

همتی تصریح کرد: با تقویت زیرساخت های گردشگری در ابوموسی، ضمن درآمدزایی برای مردم این جزیره، امکانات ترددهای هوایی و دریایی به ابوموسی نیز بیشتر خواهد شد.

وی گفت: باید زیبایی های ابوموسی را مطرح و معرفی کنیم تا گردشگران بسیاری به این جزیره سفر کنند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در بخش مدیریت شهری نیز برنامه های خوبی برای این جزیره وجود دارد که از آنها به طور ویژه حمایت می کنیم و تلاش می کنیم که ابوموسی جزیره ای دارای فضای سبز خوب و زیرساخت های مناسب برای زندگی مردم و حضور گردشگران باشد.

همتی اظهار داشت: با نهایت تلاش و نگاه ویژه و خاص جزیره ابوموسی را مورد توجه قرار می دهیم و تقویت زیرساخت های آب و برق، رینگ دور جزیره، خیابان بندی ها و بنادر این جزیره در دستور کار خواهد بود.

کد خبر 4503479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha