۱۷ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۵۱

حضور شرکت عمران شهر صدرا درنمایشگاه مسکن،شهرسازی وبازآفرینی شهری

حضور شرکت عمران شهر صدرا درنمایشگاه مسکن،شهرسازی وبازآفرینی شهری

شیراز- مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید صدرا از حضور این شرکت در نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن،شهرسازی و بازآفرینی شهری خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری مهر، خلیل حاجی پور در این رابطه گفت: این نمایشگاه جامع ترین نمایشگاه و متناسب با شرایط روز کشور در بخش مسکن،شهرسازی و بازآفرینی شهری طراحی شده است که از ۲۳ تا ۲۵ دی ماه ۹۷ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود.

وی تصریح کرد: شرکت عمران با ظرفیت و پتانسیل های توسعه مسکن و خدمات و همچنین با دراختیار داشتن سهم ۲۵ هزار واحدی از برنامه توسعه مسکن وزارت راه و شهرسازی و نیز فرصت های متعدد ساخت مراکز محلات، بعنوان یکی از موثرترین و مناسب ترین شهرهای جدید در حوزه سرمایه گذاری تامین مسکن و خدمات در سطح کشور است.

حاجی پور با اشاره به اهداف این نمایشگاه اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه بین المللی اشتراک گذاشتن تجربیات شهرهای مختلف برای تحقق برنامه های توسعه ای مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری، ایجاد انگیزه جهت سرمایه گذاری بخش های مختلف خصوصی و برقراری ارتباط بیشتر بین نهادهای علمی و اجرایی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه مسکن و شهرسازی است.

وی ادامه داد: آشنایی با جدید ترین فناوری های نوین صنایع و تجهیزات مسکن و شهرسازی، گسترش تعامل با سایر کشورها، جذب و هدایت سرمایه های داخلی و خارجی جهت ورود به پروژه های مسکن و شهرسازی به منظور رونق و توسعه آن از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه به شمار می آید.

مدیر عامل شرکت عمران شهرجدید صدرا، این رویداد را بازار ایده آلی برای دیدار مدیران و متخصصان ارشد دولتی با بخش خصوصی با اراِئه آخرین دستاوردهای روز دنیا در حوزه شهری برشمرد و تاکید کرد: این نمایشگاه با حمایت و مشارکت نهاد ریاست جمهوری، وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی و با حضور شرکت های بین المللی و استارت آپ های ایرانی و خارجی برگزار می شود.

کد خبر 4506237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha