۲۰ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۴۷

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

جامعه باید از مکتب حضرت زینب (س) درس صبوری بیاموزد

 جامعه باید از مکتب حضرت زینب (س) درس صبوری بیاموزد

کرمانشاه_مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به ویژگی‌های حضرت زینب(س) گفت: جامعه باید از مکتب حضرت زینب (س) درس صبوری بیاموزد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شمس‌الله جلیلیان ظهر امروز در مراسم تجلیل از مقام پرستار که به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)  در درمانگاه امام رضا کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به نقش و جایگاه حضرت زینب(س) در زنده نگاه داشتن قیام کربلا اظهار داشت: اگر حضرت زینب(س) نبود امروز کربلا هم نبود و ایشان الگوی به تمام معنایی برای همه ما هستند.

وی با بیان اینکه زینب کبری(س) الگویی برای همه مردان و زنان بزرگ عالم است، افزود: حضرت زینب (س) پرستار نهضت و انقلاب حسینی بود و در آن روز سخت عاشورا وظایف سنگینی بر دوش ایشان قرار گرفت.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به عظمت و بزرگی حضرت زینب کبری(س) اظهار داشت: آن بانوی عظیم الشان در مقام و منزلت و فضائل اخلاقی چنان بود که او را عقیله بنی هاشم نام نهادند.

وی با اشاره به جایگاه حضرت زینب کبری(س) در میان اهل سنت افزود: بزرگترین ویژگی این بانوی بزرگ بردباری و صبوری است که این خصوصیت ایشان باید به عنوان الگو برای همه پرستاران باشد.

حجت الاسلام جلیلیان عنوان کرد: جامعه باید از مکتب حضرت زینب (س) درس صبوری، شجاع بودن، رعایت حجاب و عفت و پاکدامنی، خدمت کردن به مردم  را یاد گرفت.

وی با اشاره به تهاجم دشمن در زمینه های مختلف بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در دنیا پرچمدار اسلام ناب است و امروز در شرایط سختی قرار داریم و دشمن شرایط پیچیده‌ای را به وجود آورده است و درسی که از مکتب حضرت زینب(س) می گیریم در عین اقتدار خود، درس صبوری و بردباری است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز برای ما بن بست، ترسیدن و مذاکره با دشمن معنا ندارد و تنها راه عزت ما حرکت در صراط مستقیم ولایت است و دو ویژگی که باید به آن توجه کرد نعمت ولایت فقیه و حضور همراه با بصیرت مردم است.

وی در پایان بیان کرد: دشمن با تمام توان اسلام را هدف قرار داده است و باید با تمام توان از اسلام دفاع کرد.

کد خبر 4509324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha