۲۹ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۵۷

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان خبر داد:

کاهش ۲۵ درصدی بودجه سال آینده سازمان تبلیغات اسلامی

کاهش ۲۵ درصدی بودجه سال آینده سازمان تبلیغات اسلامی

رفسنجان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به بودجه‌های کم سازمان تبلیغات اسلامی گفت:برای سال آینده ۲۵ درصد بودجه برخی ادارات و نهادها کم شده که یکی از این نهادها سازمان تبلیغات است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی جلالی پیش از ظهر شنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان اظهار داشت: در آیات قرآن آمده دشمن به دنبال نابودی است و کمتر از نابودی به چیزی رضایت نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه نتیجه صبر و استقامت، یاری خداوند است، افزود: امروز با کمال افتخار می‌گوییم در کشوری زندگی می‌کنیم که در رأس آن رهبری آگاه، هوشمند با بصیرت تمام دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به سخنان مسئولان کشورهای مختلف در مورد رهبر فرزانه انقلاب، تصریح کرد: یکی از مسئولان آمریکایی می‌گوید «رهبر ایران می‌تواند نقشه‌هایی را که بهترین ذهن‌ها در طول بیشترین زمان و بیشترین هزینه‌ها توسط افراد ماهر کشیده شده اند را با یک سخنرانی یک ساعته خنثی کند»، همان‌طور که در واقعه منا با یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب رژیم آل‌سعود را سر جای خود نشاندند.

جلالی به سخن رئیس‌جمهور روسیه در خصوص رهبر انقلاب پرداخت و افزود: رئیس جمهور روسیه گفت «مسیح را در رهبر ایران دیدم، رهبر ایران دروغ نمی‌گوید، حرف تکراری هم نمی‌زند، صحبت‌های ایشان کاملا علمی و آینده‌نگرانه است و حتما اتفاق می‌افتد».

وی تأکید کرد: امروز باید ببینیم در قبال ولایت چه وظیفه‌ای داریم و به آن عمل کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان در ادامه با تقدیر از زحمات چندین ساله حجت‌الاسلام حسینی رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان یادآور شد: رهبر انقلاب همه را به همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی مکلف فرمودند و همه دستگاه‌ها و نهادها برای هر جه بهتر برگزار کردن برنامه‌های این سازمان موظف هم دانستند.

جلالی با بیان اینکه بیشترین شبکه تبلیغ کشور در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی است، عنوان کرد: بیش از سه هزار هیئت مذهبی، حدود چهار هزار مداح و ۶۵۰ مؤسسه قرآنی داریم که ظرفیت بسیار عظیم تبلیغی به شمار می روند.

وی با اشاره به بودجه‌های کم سازمان تبلیغات اسلامی، ابراز کرد: برای سال آینده ۲۵ درصد بودجه برخی ادارات و نهادها کم شده که یکی از این نهادها سازمان تبلیغات اسلامی است.

کد خبر 4517400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha