۵ اسفند ۱۳۸۵، ۱۳:۵۷

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال در گفتگو با مهر:

برنامه کلیه مسابقات لیگ از ابتدا تا انتها مشخص است

باتوجه به برگزاری و برنامه ریزی جهت مسابقات بسکتبال لیگ برتر و دسته اول کشور ، برنامه کلیه مسابقات مقدماتی و پلی آف ها از ابتدا مشخص بوده و تا انتها نیز مشخص است و هیچ تغییری نکرده است.

حسن نوربخش رئیس کمیته داوران و مسابقات فدراسیون بسکتبال با بیان مطلب فوق درگفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکشنبه و دوشنبه هفته جاری به ترتیب دور برگشت مسابقات دسته اول و لیگ برتر در پلی آف برگزار می شود و تیمهای صعود کننده به جمع 4 تیم و تیمهایی که در جمع چهار تیم دوم قرار می گیرند مشخص می شوند و همینطور تیمهایی که باید برای مقامهای نهم به بعد رقابت کنند نیز معرفی می شوند.

وی افزود:  دراین مرحله هر تیمی با توجه به مقامی که کسب کرده است حریف خود را در مرحله بعدی پلی آف می شناسد و طبق برنامه ای که از قبل برمبنای مقامهای حاصله در هر مرحله مشخص شده به مصاف حریفان می رود.

نوربخش درادامه گفت: در لیگ برتر پس از بازی برگشت دو تیم  هیئت بسکتبال شهرکرد و هیئت بسکتبال  کرمان ، بازنده به عنوان سیزدهم لیگ برتر می رسد و تیمهای شهرکرد ، دانشگاه آزاد ستاره بنز و گل گهر سیرجان طبق مقامهایی که تا این مرحله کسب کرده اند برای عناوین نهم تا دوازدهم رقابت خواهند کرد که زمان مسابقات و تاریخ آن مشخص است اما میزبان هربازی را تیمی که امتیاز بهتری کسب کرده طبق قانون مشخص می کند.

کد خبر 452276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha