۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۵۲

دوازدهمین همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی برگزار می‌شود

دوازدهمین همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی برگزار می‌شود

دوازدهمین همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی کشور، با شعار «دانشجوی خلاق، کلید توسعه سلامت»، اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در دوازدهمین همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی کشور جدیدترین مباحث و موضوعات مرتبط با رشته‌های حوزه بهداشت (بهداشت حرفه‌ای، بهداشت محیط، بهداشت عمومی، اپیدمیولوژی، مدیریت خدمات بهداشتی، آموزش بهداشت و ...) مطرح می‌شود.

در کنار مقالات علمی (سخنرانی و پوستر)، شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناوری فعال در زمینهٔ علوم بهداشتی در سراسر کشور نیز فرصت ارائه خدمات، توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را دارند.

این همایش در پنج محور اصلی مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار، آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت، مهندسی بهداشت محیط، ارگونومی و سلامت در بلایا، و اپیدمیولوژی روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

تمامی متخصصان، صاحب‌نظران، اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و دانشجویان و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناوری می توانند در این همایش حضور داشته باشند.

مهلت اولیه دریافت مقالات این همایش، ۲۰ اسفند ۹۷ به پایان می‌رسد و گواهی این همایش همراه با امتیاز بازآموزی توسط معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صادر می‌شود.

کد خبر 4526264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha