۵ اسفند ۱۳۸۵، ۱۵:۲۰

اسرائیل تلاش برای گرفتن مجوز از آمریکا برای حمله به ایران را تکذیب کرد

رژیم صهیونیستی امروز گزارش یک روزنامه انگلیسی را مبنی بر اینکه تل آویو در جستجوی کسب مجوز از آمریکا برای بمباران تاسیسات هسته ای ایران از طریق عراق است، تکذیب کرد .

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه ، افراهیم سنه معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفتگو با رادیو اسرائیل گفت :"هرگز چنین درخواستی وجود نداشته است" .

وی این گزارش را به منابع بین المللی نسبت داد که به گفته وی آرزو دارند از معامله مستقیم با ایران طفره روند و (در نتیجه ) گزارشهایی می سازند که ادعامی کنند ما خواهان حمله به ایران برای شانه خالی کردن از مسئولیتها هستیم .

روزنامه دیلی تلگراف امروز به نقل از یک مقام ارشد وزارت جنگ اسرائیل که نامش را فاش نکرد، اعلام کرد: مذاکرات با نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا درعراق در حال انجام است تا در صورتی که اسرائیل تصمیم به اقدام یکجانبه گرفت، یک دالان
هوایی روی این کشور ایجاد شود. 

رژیم اسرائیل که بارها اعلام کرده است، موضوع هسته ای ایران باید به وسیله جامعه بین المللی حل و فصل شود، از رد حمله علیه ایران خودداری کرده است.

اسرائیل تنها رژیمی در خاورمیانه است که مخوف ترین زرادخانه هسته ای را در اختیاردارد؛ این رژیم رسما به داشتن چنین تسلیحاتی اعتراف نکرده است، اما ایهود اولمرت نخست وزیر اسرائیل سال گذشته در گفتگویی اعتراف کرد که رژیم اسرائیل تسلیحات هسته ای در اختیار دارد.

کد خبر 452675

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha