۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۳۹

مسئول نمایندگی نوسازی و تجهیزات مدارس شادگان:

۱۲واحد آموزشی در شادگان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد

۱۲واحد آموزشی در شادگان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد

شادگان-مسئول نمایندگی نوسازی و تجهیزات مدارس شادگان بااشاره به برنامه‌های ویژه افتتاح و بهره برداری مدارس در دهه فجر گفت:در این ایام ۱۲ واحد اموزشی درشادگان افتتاح و عملیات کلنگ زنی می شود.

بهزاد جعفر زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: درایام دهه مبارک فجر یک مدرسه افتتاح و عملیات کلنگ زنی ۱۱ مدرسه دیگر در سطح شهرستان شادگان انجام می‌شود.

وی افزود: این تعداد مدارس قابل افتتاح و کلنگ زنی در قالب ۴۵ کلاس درس است.

مسئول نمایندگی نوسازی و تجهیزات مدارس شادگان اجرای کلیه پروژه‌های عمرانی، تخریب و بازسازی، مقاوم‌سازی مدارس فرسوده، استانداردسازی سیستم گرمایشی، تأمین تجهیزات و آسفالت، پیگیری و توسعه مشارکت‌های مردمی در جهت ساخت مدارس، انجام مطالعه و تهیه نقشه‌های اجرایی و پروژه‌های ورزشی مرتبط با دانش‌آموزان را از وظایف اداره‌ نوسازی و تجهیزات مدارس برشمرد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در طی ۴ دهه بیان کرد: در دوران قبل از انقلاب امکانات رفاهی و آموزشی وجود نداشت که بعد از انقلاب این امکانات در دورافتاده ترین نقاط هم وارد شد و خدمات گسترده ای به مردم از لحاظ آب و برق، گاز، امکانات بهداشتی درمانی، آموزشی و رفاهی ارائه شد.

جعفر زاده در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دوران انقلاب و شهدای آن دوران گفت: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی انقلابی بزرگ به رهبری بزرگ مردی از دیار آفتاب و الگویی برای همه انقلاب ها و آزادی خواهان جهان است.

کد خبر 4527023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha